ÚJ, ÁTFOGÓ WEBOLDALT INDÍTOTT A BIOTECHUSA

BioTechUSA Kft.

Kategória:
B2B weboldalak, Kereskedelem, Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://biotechusagroup.com

Marketing célok:

Cégcsoport-szintű, a 4 zászlóshajó márkáinkat bemutató weboldallal erősítettük tájékoztatási portfóliónkat 2024-ben. Ezzel a platformmal egyszerre nyílik lehetőségünk arra, hogy támogassuk omnichannel értékesítési stratégiánkat, megmutassuk gyártó és logisztikai központjaink napi működését, vállalati kultúránkat, termékfejlesztési stratégiánkat, valamint a 2000 termékből álló portfoliónkat és a BioTechUSA, a Scitec Nutrition, a Builder és a Shakerstore márkákat tömörítő vállalatirányítási víziónkat. Az oldalra látogatók tájékozódhatnak főbb üzleti eredményeinkről, minőségbiztosítási törekvéseinkről, társadalmi felelősségvállalási programunkról, valamint arról is, hogy milyen értékek mentén definiáljuk önmagunkat. A webfejlesztés és a vizuális koncepció kidolgozása (pl.: videós megoldások) teljes mértékben in-house formában valósult meg - amely januárban a partnereinket megszólító értékajánlatunkkal bővül –, az oldalon a UX/UI fejlesztést pedig partnerünk, a Matic Digital végezte.

Célcsoport:

Meglévő és jövőbeli üzleti partnereink, média képviselői, fogyasztók
Vissza

További pályaművek a kategóriában