ÚJ, ÁTFOGÓ WEBOLDALT INDÍTOTT A BIOTECHUSA
BioTechUSA Kft.
- Kategória:
- B2B weboldalak, Kereskedelem, Márkasite
- A pályázat elérhetősége:
- https://biotechusagroup.com
Közönségszavazás / 2024
- 5475 Az első és eredeti ShenMe…
- 5179 Barackcsapat online edzés…
- 2261 Rapidszigetelés
- 1447 BudapestGO, a digitális ú…
- 1279 Circle of Motorsports
Marketing célok:
Cégcsoport-szintű, a 4 zászlóshajó márkáinkat bemutató weboldallal erősítettük tájékoztatási portfóliónkat 2024-ben. Ezzel a platformmal egyszerre nyílik lehetőségünk arra, hogy támogassuk omnichannel értékesítési stratégiánkat, megmutassuk gyártó és logisztikai központjaink napi működését, vállalati kultúránkat, termékfejlesztési stratégiánkat, valamint a 2000 termékből álló portfoliónkat és a BioTechUSA, a Scitec Nutrition, a Builder és a Shakerstore márkákat tömörítő vállalatirányítási víziónkat. Az oldalra látogatók tájékozódhatnak főbb üzleti eredményeinkről, minőségbiztosítási törekvéseinkről, társadalmi felelősségvállalási programunkról, valamint arról is, hogy milyen értékek mentén definiáljuk önmagunkat. A webfejlesztés és a vizuális koncepció kidolgozása (pl.: videós megoldások) teljes mértékben in-house formában valósult meg - amely januárban a partnereinket megszólító értékajánlatunkkal bővül –, az oldalon a UX/UI fejlesztést pedig partnerünk, a Matic Digital végezte.Célcsoport:
Meglévő és jövőbeli üzleti partnereink, média képviselői, fogyasztókTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!