Közönségszavazás / 2024
- 1052 Circle of Motorsports
- 901 Rapidszigetelés
- 442 HunOne
- 361 Lámpás '92 Közhasznú Alap…
- 334 SNI SULI
Marketing célok:
A márkasite a Marina City bemutatása mellett a Cordia megbízhatóságra és kiemelkedő minőségre épülő márkáját is erősíti. A reszponzív weboldal látványos, korszerű vizuális megoldásokkal, a fejlesztés pozicionálásának megfelelő képi világú videókkal és a Marina City arculatát meghatározó grafikai elemekkel, strukturáltan mutatja be a nagyszabású projektet, egyértelműen közvetítve a Cordia márkafilozófiáját is. A koherens, áttekinthető és felhasználó központú megjelenés által az oldal kiemelkedik a márkaépítésre koncentráló weboldalak közül. A márkakép határozott része a kimagasló életmód, amely túlmutat magán a terméken, vagyis az ingatlanon. A weboldal a Cordia időtálló városmegújítás iránti elkötelezettségéről is bizonyságot tesz, emellett bemutatja, hogy miért unikális a projekt: 1,2 km közvetlen vízpart, 9 ha, autómentes zöldfelület, páratlan panoráma, kiváló szolgáltatási környezet és közösségi közlekedés, kiemelkedő energiahatékonyság. A nagyszabású beruházás egyedülálló jellemzőinek bemutatása, valamint a Cordia márka hitelességének és pozíciójának erősítése, minőségi lead-generálással támogatva a projekt értékesítési céljait, így is erősítve a márka online jelenlétét és ismertségét.Célcsoport:
A Marina City weboldal látogatói főként prémium életmódot kereső városi lakásvásárlók, családok és befektetők, akik magas színvonalú digitális szolgáltatásokat, könnyű online tájékozódást és korszerű vizuális élményt várnak el. A weboldal az ő igényeikre szabva biztosít kiemelkedő felhasználói élményt, könnyű navigációt és átlátható információkat, amelyek támogatják a tudatos döntéshozatalt.További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!