Nagyi titka omnichannel website

Spice Communication Kft

Kategória:
Kereskedelem, Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://nagyititka.hu/

Marketing célok:

Fő célunk egy minden platformon koherens, minden elemében egymásra épülő digitális tartalomstratégia megalkotása volt. Ennek központi eleme az újragondolt nagyititka.hu oldal, amely a márkaoldalt, valamint az imadunksutni.hu-t, a branddel csak laza összeköttetésben álló receptoldalt hozta egy tető alá egy omnichannel megoldásként, egyesítve például a hírlevél feliratkozást is. A weboldal funkcióit, valamint az egyes közösségi platformok becsatornázását úgy terveztük meg, hogy valódi, bármilyen irányban bejárható kapcsolati hálót alkosson a termékek és a hozzájuk tartozó információk, valamint a márkát közvetett és közvetlen módon népszerűsítő tartalmak között. Az oldal egyik legizgalmasabb újítása a személyre szabhatóság. A regisztrált felhasználókat sütési szokásaik és ételérzékenységeik alapján perszóna típusokba soroljuk, az oldalon megjelenő tartalmakat és ajánlásokat pedig ez alapján tálaljuk. Az új adatbázis emellett perszonalizált hírlevelek kezelését is lehetővé teszi a jövőben.

Célcsoport:

Kisgyerekes anyukák; aktív nyugdíjasok; nagymamák; DIY fiatalok; konyhatündérek

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában