Homelux.hu

Leziter Kft.

Kategória:
Az év applikációja, Az Év Kreatív megoldása, B2B weboldalak, E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://www.homelux.hu/

Marketing célok:

A Homelux.hu lakberendezési webáruház és mobilapplikáció célja, hogy az érdeklődéstől a vásárláson át a beüzemelésig kísérjük a vásárlókat, miközben törekszünk a maximális vevőélményre. A modern webáruház funkciókat innovatív megoldásokkal és számos szolgáltatással egészítjük ki, hogy a vásárlási döntésben maximálisan támogassuk a vásárlót. A saját stúdióban készült 360 fokos termékképek mellett a vásárlók már AR/3D nézetben is megtekinthetik a lakberendezési termékeket, így mobilkészülékükkel saját otthonukban valósághűen, méretarányosan megjeleníthetik azokat. Az oldalon online elérhető a Homelux részletfizetési lehetőség, a beépítési, beüzemelési és egyéb szolgáltatások is. A homelux.hu mobilapplikációban a webes funkciók mellett megjelent a kedvezmények gyűjtésére szolgáló Homelux digitális pénztárca és a digitális garanciajegy, mellyel online ingyenesen hosszabbítható meg a termékgarancia. A vásárló által generált tartalom fontos számunkra, így nemcsak a vásárlói véleményeket, de a fotókat és a videókat is megjelenítjük a termékek mellett. A Homelux.hu weboldalon a B2B partnerek külön aloldalon találják meg a számukra fontos menüpontokat és felhasználói felületükön láthatják a saját áraikat, egyedi szolgáltatásaikat.

Célcsoport:

Lakberendezési termékek iránt érdeklődő lakossági és B2B vásárlók

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában