Marina City by Cordia

Cordia

Kategória:
Kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
http://www.marinacity.hu

Marketing célok:

A weboldal kiemelt célja a Marina City egyedülálló jellemzőinek bemutatása, a látogatók figyelmének felkeltése és a városmegújítási projekt előnyeinek hangsúlyozása. A felület vizuálisan gazdag, felhasználóbarát módon mutatja be az új, vízparti városrész kiváló lokációját, kimagasló infrastruktúráját és a fejlesztés mögött álló Cordia elkötelezettségét az elhanyagolt városnegyedek életre keltése iránt. A vállalat neve egybefonódott a nagyszabású városrehabilitációs fejlesztésekkel, amelyekben a hazai fejlesztők között páratlan tapasztalatra is szert tett. Ez a fejlesztés nem csupán egy lakásvásárlási lehetőség, hanem egy fenntartható és színvonalas életmódba való befektetés lehetősége is. A weboldal a Cordia időtálló városmegújítás iránti elkötelezettségéről is bizonyságot tesz, emellett bemutatja, hogy miért unikális a projekt: 1,2 km közvetlen vízpart, 9 ha, autómentes zöldfelület, páratlan panoráma, kiváló szolgáltatási környezet és közösségi közlekedés, kiemelkedő energiahatékonyság. A Marina City weboldalának célja, hogy egyedi vizuális megoldásokkal és felhasználóbarát felülettel bemutassa a projekt kivételes adottságait, a célcsoport elvárásainak megfelelően pozicionálva nem csak az ingatlanfejlesztést, hanem a hozzá kapcsolódó életmódot is. A felület ezáltal támogatja a vásárlási döntést, elősegíti az értékesítést és erősíti a márka online jelenlétét és hitelességét.

Célcsoport:

A Marina City weboldal látogatói főként prémium életmódot kereső városi lakásvásárlók, családok és befektetők, akik magas színvonalú digitális szolgáltatásokat, könnyű online tájékozódást és korszerű vizuális élményt várnak el. A weboldal az ő igényeikre szabva biztosít kiemelkedő felhasználói élményt, könnyű navigációt és átlátható, látványelemekkel alátámasztott és tagolt információkat, amelyek támogatják a tudatos döntéshozatalt.
Vissza

További pályaművek a kategóriában