Működésünk középpontjában a vásárlóink állnak

A Kifli.hu Shop-ot kérdeztük
2023-05-12

Mai interjúnkban a Kifli.hu Shop-ot kérdeztük, akik E-kereskedelem kategóriában Az Év Honlapja díjjal távoztak a díjátadóról. Kovacsics Anett, a céHead of Digital Performance) válaszolt kérdéseinkre az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásaival, valamint a jövőbeni céljaikkal kapcsolatban.

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

A megtiszteltetés mellett megerősítés is számunkra abban, hogy jó úton járunk, és motiváció arra, hogy töretlen erővel folytassuk. A díjat mind a budapesti, mind pedig a prágai cégközpontunk sajátjának tekinti.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

A vásárlói visszajelzéseinket folyamatosan követjük és ezeknek megfelelően fejlesztünk szolgáltatásunkon, termékkínálatunkon, de ezen túl szerettük volna egy nívós szakmai zsűri előtt is megmérettetni magunkat annak érdekében, hogy az Ő visszajelzéseiket is be tudjuk építeni a mindennapjainkba. A díj elnyerése és a zsűri pozitív visszajelzései abszolút nem jelenti számunkra, hogy elbízzuk magunkat: továbbra is számítunk vásárlóink véleményére, a fejlesztési folyamat nem állhat meg.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

A weboldal a cseh Rohlik oldala alapján készült, a hazai indulás előtt már rövid tesztidőszak után működött is. A fejlesztése folyamatos, hiszen mindig lehet újat, korszerűbbet csinálni. Mindig a vásárlóink igényeit szem előtt tartva fejlesztünk, több funkció is vásárlói észrevétel alapján alakult át.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során? 

Kezelhetőség, átláthatóság és felhasználóbarát forma. A termékek és a termékleírások akár napi szinten változhatnak, ez is komoly odafigyelést igényel.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Honlap szinten egyértelműen a fogyasztóknak, ők használják. A partnerek általában elégedettek a megjelenésükkel. A Kifli.hu hozzávaló közül ezt emelném ki: “Nyűgözd le a vásárlót”. Tényleg ez a fő vezérlő szál.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

Nem követünk trendeket, inkább azt nézzük, hogy hogyan tudjuk a vásárlói élményt tovább javítani. Hamarosan várható: online bevásárlólista továbbfejlesztése, hogy a rendszeresen ismétlődő vásárlásokat egy klikkel meg lehessen ismételni. Ezen kívül szeretnénk a navigációt tovább javítani, hogy mindenki minél könnyebben megtalálja a számára szükséges termékeket. Az akciós termékek megjelenítésén is dolgozunk, szeretnénk ezt a szekciót minél átláthatóbbá tenni.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

Egy-egy vásárlást nézve a Kifli.hu-ra jellemző nagyszerű vásárlói élménnyel, aminek az online térben három komoly feltétele van: legyen könnyen kezelhető és felhasználóbarát a felület, legyen barátságos és elsőrangú a kiszállítás, illetve legyen mindig elérhető és a vásárlók iránt elkötelezett az ügyfélszolgálat. A vásárlói megkérdezésekből, amiből Net Promoter Score is jön, az látszik, hogy a vásárlóink értékelik a futáraink kedvességét, az ügyfélszolgálat odafigyelését, a szakma pedig elismeri a honlapunkat.
Ahhoz, hogy ne csak egy-egy vásárlás jó élményéről, hanem a teljes elköteleződésről beszéljünk, sokkal több dolgot kell figyelembe venni: a vásárlók felé irányuló egyedi hangvételű kommunikációnkat, az izgalmas akciókat és pénztárcabarát megoldásokat, a kismamáknak szóló Kiflicske Klubunkat és a Prémium tagság előnyeit épp úgy, mint a raktári dolgozók hatékonyságát és pontosságát, a beszállítók felé támasztott minőségbeli elvárásokat. Ezek adják ki végül a Kifli.hu minőségét.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Működésünk középpontjában a vásárlóink állnak: továbbra is magas szintű szolgáltatást szeretnénk nyújtani nekik, olyan ajánlatokkal, mint az aznapi szállítás, akár 15 perces vagy 60 perces és akár már öko-időablakokban, elégedettségi garancia, szupermarket méretű választék, stb. Szeretnénk, ha minden budapesti és vonzáskörzetében élő háztartás kipróbálná a Kifli.hu szolgáltatását. Ezzel együtt folyamatosan szeretnénk növelni a kiszállítási területünkön belüli vásárlóink penetrációját. Eat well, live well: hisszük, hogy a jó ételeket mindenki számára elérhetővé téve egy jobb életet kínálunk a vásárlóinknak. 

 

Vissza

“A legfontosabb a jó ötlet és a pontosan megfogalmazott cél volt.”

2024. 05. 18.
A mai interjúnkban Pazirik Kft. csapatát kérdeztük, akik Oktatás kategóriában Az Év Honlapja díjat, Portfólió oldalak kategóriában Különdíjat szereztek, illetve az Abszolút díjat is ők…
Bővebben

Az UI-ről és UX-ről

2024. 05. 16.
Az "UI" és az "UX" két olyan fogalom, melyek gyakran előfordulnak az informatikában és a designer tevékenységekben. Az "UI" a "User Interface" rö…
Bővebben

“A kevesebb néha több! Üde, friss, mozgalmas, informatív legyen a honlap.”

2024. 05. 14.
A mai interjúnkban a Trivega csapatát kérdeztük, akik Agrár kategóriában külön díjat szereztek. A Trivega Kft. csapata mindig szeret új kihívásokkal szembenézni, ez motiválta őket, hogy…
Bővebben
További hírek