"Az információ szabad áramlása és elérése a legnagyobb kincs rohanó világunkban!"

Interjú a People of sports-al
2024-12-18

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a People of sportsot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben. 

 

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden? 

A platform célja, hogy modern és átlátható módon segítse a sport szereplői közötti együttműködést, megkönnyítse a versenyek szervezését és a szurkolók elérését. Ez egy olyan felület, amely különösen azoknak a sportágaknak nyújt segítséget, ahol a digitális jelenlét és kapcsolattartás eddig nem volt elérhető a szükséges kapacitás vagy anyagi háttér hiányában. Úgy vélem, hogy a People of Sports innovációja nemcsak a sportolók, hanem a sportágak iránt érdeklődő közönség számára is forradalmi változást hozhat. A platform integrált adatbázisa lehetőséget ad arra, hogy az események, versenyek és rendezvények könnyedén kereshetők és elérhetők legyenek egyetlen központi felületen. Ezáltal nemcsak a sport közössége erősödik, hanem a sportágak népszerűsítése és fenntarthatósága is új lendületet kap. 

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben? 

Fontosnak tartom megmutatni és megmérettetni a projektemet. Remélve, hogy olyan kritikákat kapok melyek az oldal fejlődést segítik, illetve aktív visszajelzéseket azokról a hiányosságokról, amikre esetleg nem gondoltam vagy némely sportág specifikussága miatt nem ismerhetem azokat. 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?  

Vívó családból származom, nekem az autósport idegen terület volt tele új kihívásokkal. Hamar felismertem annak hiányoságait melyekre reflektálnom kellett, hogy segíthessek a szereplőknek. Menet közben pedig felismertem azt a tényt, hogy sajnos ez a sport világára is teljesen igaz. 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?  

A XXI.-ik században az információ szabad elérése és áramlása a legnagyobb kincs rohanó világunkban.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben? 

Hiánypótló szerepet tölt be. Nincs jelenleg hasonló felület.

Láthatóvá és elérhetővé teszi azokat a sportágakat és szereplőket is, amelyeknek nincs kapacitásuk vagy anyagi forrásuk saját felületet fenntartani, üzemeltetni. 

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek? 

Csak valós igényekre szabad megoldást keresni, mert ez egy szakmai oldal, itt nem a napi limonádé kiposztolásán kell gondolkodni. Valós és jelen idejű információkra és megoldásokra fókuszálunk.  

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen? 

A felületnek aktívnak és izgalmasnak kell lennie ezen a téren nálunk még nem teljes a kép, folyamatosan formáljuk azt és a fejlesztések nagy része a következő hónapokban fog élesedni. Egy év múlva válik egésszé, amikor minden, amit megálmodtam fokozatosan megjelenik az oldalon. 

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?  

Ez egy közösségi oldal, ahol nagy hangsúly van a szereplők kapcsolattartásán és az információ áramláson. Szükség van a chat és a hírfolyam részre, ami ezt lehetővé teszi számukra.  

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?  

Nálunk egyszerre több fejlesztés zajlik párhuzamosan. Számomra a legkisebb rész is ugyanolyan fontos, mint a legnagyobbak. Így erre a kérdésre nehezen tudok válaszolni. Talán a hírfolyamot gyorsítanám fel.  

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek? 

Ez egy korai verzió, amit fel is tüntettünk az oldalon. Az oldal konkrétan november 15-én vált elérhetővé.  Nem azért mondom mert így jobban hangzik, de tényleg azért indítottam akkor, mert nem akartam lekésni a nevezési határidőt Az Év Honlapja 2024. versenyre! 

Mi volt a legnagyobb siker, amit a felhasználók visszajelzése alapján elértetek az életmóddal kapcsolatos tartalmakban?  

A sikerek remélem nem váratnak majd magukra, bízom benne, hogy hamar eljut az oldal híre az összes szereplőhöz. 

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben? 

A People of Sports egy globális közösségi és adatbázis platform, amely sport világát fogja össze. Segít a szereplőknek a fentarthatóságban, a szervezésben a költséghatékonyabb versenyzéstől, az egyéni utazásig, az események és rendezvények szélesebb körben való tájékoztatásától, az egyének és szervezetek láthatóságában és még sorolhatnám. A jövőt a dinamizmus és a hatékonyabb ügyféligény kielégítés jegyében képzelem el.  

Jelenleg már elmondhatom, hogy elnyertem a Magyar Nemzeti Autó Sport Szövetség és a Varsovia Üzleti és Alkalmazott Tudományok Egyetem támogatását. 

Remélem mihamarabb sikerül ez a többi sportszövetséggel is.  Mindannyiunk közös érdeke, hogy a sportnak ne csak múltja, hanem jövője is legyen!  

 

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek