„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

Interjú a Rapid Education Kft.csapatával
2025-04-16

2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális frissítés, hanem komoly tartalmi és technikai fejlesztés is kísérte, aminek eredményeként egy fiatalos, átlátható és élményalapú honlap született. Az alábbi interjúból kiderül, milyen kihívásokkal néztek szembe a fejlesztés során, mitől érzik különlegesnek a honlapjukat, és merre tart a Rapid Edu a jövőben.

Mi motivált titeket arra, hogy nevezzetek ’Az Év Honlapja’ pályázatra?

2024 szeptemberében brandeltük át a Rapid Matekot Rapid Edura, ami jelentős honlapfejlesztéssel is járt együtt. Szerettünk volna visszajelzést kapni arról, hogy kellően innovatív és a célközönségünket hatékonyan megszólító online megjelenést hoztunk-e össze.

Mi volt a legfontosabb prioritás a fejlesztési folyamat során?

A legfontosabb prioritásunk az volt a fejlesztés során, hogy egy jól strukturált, átlátható, fiatalos megjelenésű honlapot hozzunk létre, ami jó érzéseket kelt az egyébként mumus tantárgyakkal kapcsolatban is.

Milyen szempontokat tartottatok szem előtt a felhasználói élmény kialakításakor?

Élményszerűvé tettük a honlapon való tájékozódást a vizuális elemekkel, popkulturális utalásokkal, valamint több szempontból is teljeskörű információátadást értünk el a videókkal, képekkel, felhasználói véleményekkel és leírásokkal.

Milyen nehézségekkel, kihívásokkal szembesültetek a folyamat alatt?

A legfőbb nehézséget az okozta, hogy a rengeteg ötletünket, irányunkat, felkészítőnket, csomagajánlatunkat átlátható formába rendezzük, amin könnyen eligazodik a felhasználó.

Milyen hatással volt ez az elismerés a csapatra és a motivációra?

Fontos megerősítése volt annak, hogy jó úton járunk!

Mit tartotok a legfontosabbnak ahhoz, hogy egy honlap/applikáció sikeres legyen?

A legfontosabb egy sikeres honlap/app esetén, hogy megfelelően szólítsa meg a célközönségét.

Mi az, amitől ti úgy gondoljátok, hogy a honlapotok/applikációtok igazán kitűnik a többi közül? Mi különböztet meg titeket a versenytársaitoktól?

Vizualitás: fiatalos megjelenés, merész színválasztás, stock fotók helyett saját kurzusokon készült képek, videók. Széles termékportfólió: akár személyesen, akár az online térben több ezren tudnak velünk tanulni mind a 4 fő érettségi tantárgyból.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Minél több természettudományos tantárgy és iskolán kívüli tudásanyag beemelési a portfóliónkba.

Milyen nehézségeket okozhat, hogy a hagyományos oktatás eszközeit ötvözitek az online megoldások használatával?

Hitelesnek kell maradnunk abban, hogy a hagyományos értékek nem sérülnek, és bizonyítanunk kell, hogy az új módszerek remek kiegészítői a hagyományos irányvonalaknak.

Milyen innovációk várhatóak az oktatás területén?

Egyre nagyobb teret nyer az AI megfelelő használata.

 

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek