"Az ügyfelekért dolgozunk!"
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a GoodSpiritet. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben.
Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?
A GoodSpirit.hu egy olyan fiatalos, trendi webáruház, amelyik segít eligazodni a minőségi italok iránt érdeklődő közönségnek a szeszes italok változatos világában, és megmutatja az új trendeket, termékeket, és nem utolsó sorban a nemzetközileg is elismert és díjazott italokat, márkákat.
Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?
„Az Év Honlapja” szakmai verseny több mint 20 éve meghatározó eleme a hazai marketingkommunikációs versenyeknek, megjelenéseknek. Rang ezen a verseny részt venni, és nagy dicsőség díjat nyerni. Ez a díj még hitelesebbé és ismertebbé teszi a díjazottak weboldalát.
Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?
Azt gondoljuk, hogy a GoodSpirit.hu fejlesztései elérték azt a színvonalat, amellyel már esélyesként pályázhat erre a neves és rangos díjra. Nem a díjakért, hanem az ügyfelekért dolgozunk, de az elismerés nekünk is jólesik.
Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?
A változatos termékportfóliónkat, a kommunikációs eszköztárunkat (hírlevél, social média, stb.) tematikus akcióinkat, és a felhasználóbarát honlapunkat. Valamint a GoodSpirit közösséget emelnénk ki meghatározó értékként.
Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?
A szinergiák miatt erős a GoodSpirit brand a négy offline szaküzlettel, a GoodSpirit Bárral és a GoodSpirit.hu webshoppal. Felhasználóink nagyon szeretik a folyamatosan frissülő akciókat, örvendetes számukra, hogy a mindig találnak újdonságot, új akciókat a portálunkon.
Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?
A felhasználóbarát megoldásokat keressük, és az új, innovatív megoldásokat, amiket megtámogatunk más szoftverekkel is. Továbbá a portál átláthatóságára, menüszerkezetére és a termékoldalak megjelenésére is nagy hangsúlyt fektetünk. Mert ezeken a felületen szeretnénk hatékonyan kommunikálni a felhasználóinkkal.
Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?
Az egyszerű, de egyértelmű folyamatok, ami során örömmé, illetve valóban élménnyé válik a nézelődés, termékinformációk elérése és a vásárlás.
Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?
Rendszeresen használjuk a AI-t, mind a képszerkesztésnél, mint a kommunikációs anyagok összeállításánál, ez ma már elengedhetetlen eszköz, de más AI-hoz közel álló alkalmazást is használunk, illetve a weboldalba épített szoftvereket, mint például az Optimonk, Rapid Seach, stb.
Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?
Valós készletinformáció az offline boltok és webshop között.
Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?
Felhasználói kérdőívvel, és a Google Analytics-szel. A gigantikus termékportfólió, a folyamatos és megújuló akciók és a jó vásárlói élmény miatt térnek vissza látogatóink.
Hogyan tettétek az online vásárlási élményt intuitívabbá és kényelmesebbé a látogatók számára?
A UX és UI dizájn területén rengeteg effortot tettünk a projektbe, ami egyértelműen bizonyította, hogy kihagyhatatlan volt. Sok pozitív visszajelzést kapunk vásárlóinktól a könnyű felhasználástól.
Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?
Szeretnénk a magyar italpiac egyik vezető webáruháza lenni, ha valaki minőségi italokat keres, akkor egyből a GoodSpirit.hu márka jusson az eszébe, és ennek érdekében mindig keressük az új megoldásokat és trendeket. A változásra és változtatásra mindig szükség van. Az új, innovatív webes feature-röket igyekszünk mielőbb beépíteni portálunkba.