"Egyedi tartalmak előállítására törekszünk!"

Interjú a MAON Online Marketing Ügynökséggel
2024-12-19

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a MAON Online Marketing Ügynökséget. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben. 

 

1. Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

Kelet-Magyarország egyik legjelentősebb online marketing ügynöksége vagyunk. Csapatunkat 7 képzett marketing szakember alkotja.

„Online dolgozunk, de a személyes kapcsolattartásban hiszünk” – minden nap erre az alapelvre támaszkodva építkezünk. Bár mátészalkai székhelyű vállalkozás vagyunk, de országhatáron belül – vagy akár országhatáron túl is – minden partnerünkkel a személyes kapcsolattartásra helyezzük a hangsúlyt. Így tudunk hosszú távon, kölcsönösen gyümölcsöző partneri kapcsolatokat kialakítani.

Az egészségügy, az építőipar, a szolgáltatás és a B2B területen kiemelt marketing tapasztalattal rendelkezünk. Fő szolgáltatásaink közé tartozik a hirdetéskezelés, a hírlevélkészítés, a social media kommunikáció, a weboldalkészítés, valamint a grafikai munkálatok.

Ügynökségünknek korábban egy one-pager weboldala volt, de ez a felület nem tükrözte azt a minőséget, amit a mindennapokban képviselünk; és gyakran szembesültünk a ténnyel, hogy nem tudjuk megfelelően átadni az üzenetünket a célközönségünknek. 2024 elején született meg az elhatározás, hogy új weboldalt alakítunk ki. Az eddigi visszajelzések pozitívak, az új felület élesedése óta pedig látványosan megemelkedett a weboldalunkon keresztül érkező ajánlatkérések száma.

2. Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Már tavaly is kacérkodtunk a gondolattal, de idén éreztük igazán elérkezettnek az idejét, hogy – legalább a saját felületünkkel – megmérettessük magunkat. Jövőre több ügyfelünk weboldalával is készülünk nevezni.

3. Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

A 2023-as „Az Év Honlapja” versenyfelhívás kapcsán vetettük fel házon belül először, hogy „Mi lenne, ha elindulnánk?”. Mostanra ért be a gondolat.

4. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

  • áttekinthetőség
  • logikus felépítés
  • gyors oldalbetöltés
  • reszponzív kialakítás
  • informatív aloldalak
  • kifejezetten a célcsoportunknak szóló, hasznos saját cikkek
  • egyre erősödő SEO (kiemelt kulcsszavak, amelyekre optimalizálunk: online marketing ügynökség, egészségügyi marketing, építőipar marketing, szolgáltató marketing, B2B marketing, maon)

 

5. Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

Gyakran tapasztaljuk, hogy a túlgondolt látvány és az egyedi megoldások a „könnyen fogyaszthatóság”, a reszponzivitás, vagy az oldalbetöltési sebesség rovására mennek. Weboldalunk kialakításánál arra törekedtünk, hogy modern megjelenéssel, de az imént említett problémák elkerülésével adjuk át a legfőbb üzeneteinket.

Weboldalunkon nemcsak hagyományos ajánlatkérésre, hanem – jutalékfizetés mellett – partnerek ajánlására is lehetőséget biztosítunk. Bár ez még egy viszonylag új irány ügynökségünk életében, de máris érkeztek olyan ajánlások, amelyek kecsegtető együttműködéseket ígérnek.

6. Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

Egy mondatban át kell tudnunk adni bárkinek, hogy mi az ajánlatunk (weboldalak kialakításánál például ennek a hajtás feletti részben meg kell történnie).

Egyedi, sablonokat és sablonos megoldásokat mellőző tartalmak előállítására törekszünk.

Az AI kínálta eszközökre lehetőségként tekintünk – amelyek meggyorsíthatnak folyamatokat –, de az általunk előállított tartalmak értékét munkatársaink kreativitása adja.

7. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

  • Rövid, velős, de könnyen befogadható üzenetek.
  • Célcsoportra optimalizált tartalmak.
  • Személyre szabott ajánlatok.

 

8. Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

Ha a mai világban az online marketing területén valaki nem akar lemaradni, elengedhetetlen az AI kínálta lehetőségek ismerete és használata a mindennapokba – még akkor is, ha ez szembe megy az alapelveivel.

Sablonokra támaszkodva manapság már – egy kis túlzással – szinte bárki létre tud hozni egy látványos weboldalt. A hosszú távú talpon maradáshoz elengedhetetlenek az egyedi megoldások.

9. Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

A konverzióoptimalizálás érdekében be lehetne építeni az oldalba még olyan funkciókat, amelyek elősegíthetnék az ajánlatkérés megszületését.

Valamint szeretnénk minden kiemelt kulcsszóval az első három találat között szerepelni a keresőben – ezen a téren egyre közelebb vagyunk a célhoz, de még picit dolgoznunk kell rajta.

10. Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

A mi esetünkben nem a visszatérés, hanem az azonnali meggyőzés (ajánlatkérés), és a hosszú távú partneri kapcsolatok kialakítása a legfőbb cél – és természetesen az, hogy ezekből minél több legyen.

A weboldalunkkal kapcsolatos látogatói elégedettségét az egyre sokasodó pozitív visszajelzések mellett az oldalon eltöltött idő, valamint a visszafordulási arány és az elköteleződési arány elemzésével térképezzük fel (az új weboldalunk élesítése után ezek a mérőszámok is látványosan javultak a korábbi felületünk eredményeihez képest).

11. Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?

A főoldalunkon és az aloldalaink hajtás feletti részében minden szükséges információt elhelyeztünk, amire egy szolgáltatásaink iránt érdeklődő potenciális ügyfélnek szüksége lehet. Főoldalunkról közvetlenül is el lehet jutni a konkrét szolgáltatásaink aloldalaihoz, de egy szolgáltatásokat összegző – és a főoldalhoz képest azokat részletesebben bemutató – aloldalról is tovább lehet navigálni.

Mivel weboldalunkat a fekete, a fehér és a szürke árnyalatok uralják, ezért az egyéb színek mágnesként vonzzák a tekintetet. A tervezés során ennek a hatásnak a tudatában helyeztünk el színes részeket a weboldalon.

12. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Továbbra is az lesz számunkra az elsődleges cél, hogy a legfőbb üzeneteinket korosztálytól és a weboldalunk megtekintésére használt eszköztől függetlenül, mindenki azonos módon tudja befogadni.

Amennyiben lehetőséget látunk arra, hogy ezt az alapelvet szem előtt tartva újító megoldásokkal gazdagítsuk a weboldalunkat – amelyek könnyebbé teszik a látogatók számára a tájékozódást, és elősegítik az ajánlatkérés megszületését –, szívesen beemeljük a felületünkbe.

 

Vissza

"Egyedi tartalmak előállítására törekszünk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a MAON Online Marketing Ügynökséget. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének fő…
Bővebben

"Az ügyfelekért dolgozunk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a GoodSpiritet. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és az…
Bővebben

"Az információ szabad áramlása és elérése a legnagyobb kincs rohanó világunkban!"

2024. 12. 18.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a People of sportsot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba,…
Bővebben
További hírek