Workshop 2018


Az Év Honlapja’ Team felkészítő workshopot szervez az ország legnagyobb online marketing-kommunikációs pályázatának lehetséges nevezői számára. Célja, hogy a résztvevők az itt megszerzett tudásuk által minőségben, kreativitásban, szemléletben képesek legyenek túlszárnyalni iparáguk és természetesen a szakmai zsűri elvárásait. Olyan versenyt és előadásokat kívánunk most is létrehozni, mellyel hozzá tudunk járulni a fejlett és színvonalas honlapok létrejöttéhez.

Vegyen részt workshopunkon, hogy az Ön honlapja legyen ’Az Év Honlapja’!  - A Honlapod a Holnapod!’’Az Év Honlapja’ Team felkészítő workshopot szervez az ország legnagyobb online marketing-kommunikációs pályázatának lehetséges nevezői számára. Célja, hogy a résztvevők az itt megszerzett tudásuk által minőségben, kreativitásban, szemléletben képesek legyenek túlszárnyalni iparáguk és természetesen a szakmai zsűri elvárásait. Olyan versenyt és előadásokat kívánunk most is létrehozni, mellyel hozzá tudunk járulni a fejlett és színvonalas honlapok létrejöttéhez. Vegyen részt workshopunkon, hogy az Ön honlapja legyen ’Az Év Honlapja’!  - A Honlapod a Holnapod!’

Mikor: 2018. szeptember 11., 09:00 h - 13:00 h

Hol: MICROSOFT GRAPHISOFT PARK 3., M ÉPÜLET - Budapest

A Workshop részvételi díja: 15.000 Ft + ÁFA

Program:
9:00-9:30 Regisztráció

9:30- 10:00 Nyitás: Dr. Eszes István - Nyerjen World Summit Award Nemzetközi díjat 'Az Év Honlapjával' - Felkészülés a 2018 évi USA WebAward Competition for Website Development zsűrizésének példáival

10:00-10:30 Húsz hasznos marketing szoftver (Bonyhádi Gábor, Codecool)

10:30– 11:00 Mobil UX: Mit ne szúrj el a mobilra optimalizált felületeknél (Házi Csaba, Webabstract)

11:00-11:30 KÁVÉSZÜNET 

11:30-12:00 Közösségi média kitörési lehetőségei – (Lévai Richárd, RG Studio) 

12:00-12:30 Miért jó a SeoSiker Az Év Honlapjában és a saját oldalamhoz? - (Éles László, Seoseeker)

12:30-13:00 Hogyan nyerhetek Év Honlapja díjat és használhatom fel az ügyfelek bizalmának elnyeréséhez? - (Nagy Barna, Kreatív Vonalak)

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek