Egy Weboldal, Ami Életeket Ment: A Plazma Center Digitális Forradalma

Interjú a Plazma Center csapatával
2025-02-28

A mai interjúban megismerhetjük a Plazma Center fejlődésének történetét, kihívásait és jövőbeli céljait. Kiderült, hogy a weboldal nemcsak a plazmadonorok számára nyújt egyedülálló megoldásokat, hanem egy olyan innováció is, amely jelentősen hozzájárul az életeket mentő plazmaadások népszerűsítéséhez. Az időpontfoglaló rendszer, a hiteles információk és a motiváló tartalmak mind azt bizonyítják, hogy a Plazma Center és a 7digits csapata elkötelezetten dolgozik a felhasználói élmény folyamatos fejlesztésén.

 

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A 7digits egy olyan digitális marketing ügynökség, ahol nemcsak marketing szolgáltatásokat nyújtunk, hanem valódi partnerként veszünk részt ügyfeleink növekedésében, digitális fejlődésében. Kampányainkat az ügyfelek igényeire szabjuk, egyszerű és átlátható folyamatokat kínálva. 

A Plazma Center egy információs és támogató platform a plazmadonorok számára. Az oldal célja, hogy egyszerre adjon át hiteles és hasznos információkat, segítse az egyszerű időpontfoglalást és (gyakran szórakoztató módon) motiválja a látogatókat, hogy plazmaadásaikkal életeket mentsenek és különböző juttatásokat szerezzenek.

 

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

A plazmadonáció fontossága iránti elkötelezettségünk volt a legfőbb motiváló erő. Úgy érezzük, hogy az oldal informatív és modern kialakítása, valamint (jó értelemben vett) komplexitása érdemes arra, hogy versenyre keljen az Év Honlapja díjért.

Amikor a Plazma Center és a 7digits látta, hogy milyen kiugró növekedés figyelhető meg a levett plazmát illetően az új weboldal (és a hozzá tartozó, megújuló kommunikáció) óta, egyértelművé vált: a weboldalnak érdemes „megmérettetni magát”.

 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

A plazmadonáció kapcsán rengeteg tévhit és mítosz kering az interneten, ami miatt nem mindenki tud reális képet alkotni erről a lehetőségről. A plazmacenter.hu oldal létrehozása válasz volt erre a kihívásra, és arra az igényre, hogy egy központi helyen biztosítsuk az összes szükséges információt és szolgáltatást (véradási lehetőségek, alkalmassági vizsgálat, időpontfoglalás az összes centerbe, stb.) a donorok számára.

 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

Az innovatív időpontfoglaló rendszer (weboldalon és applikáción keresztül is), amely jelentősen felgyorsítja és leegyszerűsíti a jelentkezési folyamatot, kiemelkedő értéket képvisel a felhasználók számára.
 

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

Az oldal könnyen kezelhető, vizuálisan vonzó és strukturált, hogy minden információ (írásban és akár mozgóképes, könnyen befogadható formában is) elérhető legyen a jelenlegi és leendő plazmaadó hősök számára.

 

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

A felhasználói visszajelzések és a plazmaadók igényeinek figyelembevétele kulcsfontosságú a fejlesztések során (pl. a sikeresen alkalmasítók aránya nem volt teljesen optimális, ezért létrehoztunk külön egy alkalmasítással kapcsolatos oldalt, amelyen pontról pontra végigvesszük a szükséges feltételeket, a folyamatot).
 

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

A barátságos arculat, a látogatók hősként való pozicionálása és a gyors válaszidő mind hozzájárulnak az 5 csillagos látogatói élményhez.
 

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

A sokrétű időpont foglalási rendszerek és a valós idejű értesítések fontosak az iparágon belül.

 

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

Beépítenénk egy olyan gamifikációs elemet, amely képes még jobban ösztönözni a potenciális plazmaadókat.

 

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Közvélemény-kutatások, plazmaadással kapcsolatos visszajelzések és kérdések, illetve különböző analitikai eszközök segítségével értékeljük az elégedettséget. A megbízható, aktuális információk és a különböző juttatási lehetőségek, folyamatosan megújuló nyereményjátékok, szezonális lehetőségek miatt térnek vissza a látogatók.

 

Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?

A kiváló menüstruktúra, a vizuális kiemelések, ikonok, apró animációk és beágyazott videók garantálják, hogy mindenki elégedetten (és informáltan) távozzon a weboldalról, lehetőleg lefoglalt időpontokkal.
 

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon (vagyis folyamatosan) tervezünk kampányokat és promóciókat, amelyek azonnal meg is jelennek a különböző centerekhez tartozó aloldalakon, hosszú távon pedig új, kapcsolódó oldalak létrehozását tervezzük, amelyek más célcsoportok számára is vonzóvá tehetik a plazmaadást.

 

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek