2015 legjobb honlapjai…

2015-12-03

14. alkalommal került megrendezésre az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, 'Az Év Honlapja' pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 280 nevezés érkezett. 

A díjátadónak december 2-án a már jól megszokott helyszín, a Danubius Hotel Helia adott otthont. Varga Edit (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István (zsűrielnök) ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.


„Évről-évre egyre komolyabb pályázatokat kell értékelnünk a zsűrizés során, mely tényleg nem könnyű munka. Számunkra nagy öröm látni, hogy profi honlapokkal, megoldásokkal neveznek a különböző kategóriákba. Külön kihangsúlyoznám, hogy idén nagy meglepetést okozott a Vendéglátás és a Portfólió oldalak kategória, ugyanis ebből látszik, hogy már nemcsak a nagy vállalatok, hanem a kisebb cégek, magánszemélyek is egyre komolyabban veszik az online jelenlétet! Ez számukra is nagyon fontos dolog!” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés a szolgáltatás (32), e-kereskedelem (24), illetve márkasite (21) kategóriába érkezett. De sok jó megoldás született az applikációk területén is.

Az estről díjjal térhetett haza többek között a Telenor.hu, a Globalplaza.hu, az International Business School, az mno.hu, a mindmegette.hu, a Herendi Porcelán és a tények.hu weboldalak képviselői is.
A Közönség díjat közel 3000 szavazattal a Go! Angol weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa pedig sorban másodjára Debrecen lett.

A díjazottak teljes listáját az alábbi linken érhetik el:
http://www.azevhonlapja.hu/sajtohir/dijat-nyert-weboldalak-2015 

 

Gratulálunk a nyerteseknek!

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek