Best Solar: Az élet napos oldalán

interjú a Best Solar csapatával
2025-02-05

Örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Best Solar csapatát, akik egy izgalmas interjút osztottak meg velünk a digitális fejlődés és fenntarthatóság világában. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a napenergia iránti elkötelezettségükbe, a weboldal fejlesztésének hátterébe, és abba, hogyan kombinálják a modern digitális eszközöket a fenntartható jövő építésével.

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A 7digits egy olyan digitális marketingügynökség, ahol nemcsak marketingszolgáltatásokat nyújtunk, hanem valódi partnerként veszünk részt ügyfeleink növekedésében, digitális fejlődésében. Kampányainkat az ügyfelek igényeire szabjuk, egyszerű és átlátható folyamatokat kínálva. 

A Best Solar fenntartható energiamegoldásokat kínál magánszemélyek és vállalatok számára. Célunk, hogy a napenergia használatát népszerűsítsük, és egyszerűsítsük az átállást a megújuló energiákra.

 

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Hiszünk abban, hogy a weboldalunk nemcsak a design letisztultságával, hanem az információszerzés egyszerűségével is kiemelkedik az iparági átlagból, ezért szeretnénk megmérettetni magunkat a nívós versenyen.

 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

Az oldal fejlesztése akkor vált szükségessé, amikor a napenergia iránti kereslet növekedett, és felismertük a könnyen kezelhető, információs platform iránti igényt.

 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

A különböző kalkulátorok, amelyek segítenek kiszámolni a megtérülést, és az átlátható termékleírások biztosítják a legnagyobb hozzáadott értéket.

 

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A felhasználói élmény és a tartalom egyszerre edukatív és inspiráló.

 

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

A szegmentációra nagy hangsúlyt fektetünk (információátadásban és tonalitásban is), mivel több célcsoportunk is van. Mindent elkövetünk (kutatásokkal, elemzésekkel támogatjuk a közös munkát), hogy mind a B2C, mind a B2B szegmens számára relevánsak maradjunk.

 

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Az intuitív navigáció és a megfelelően adagolt adatok/tartalmak teszik igazán fogyaszthatóvá a weboldalt. 

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

A reszponzív kialakítás, a SEO-optimalizált tartalom és a mobilbarát elemek elengedhetetlenek a sikerhez.

 

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

További interaktív eszközöket fejlesztenénk, amelyek még jobban lerövidítik a döntési időt.
 

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Kérdőívekkel és a látogatottsági adatok, kapcsolatfelvételi arányok elemzésével mérjük az elégedettséget. Legtöbben az informatív, releváns és megbízható tartalom miatt térnek vissza.
 

Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?

A letisztult menüstruktúra és a vizuális hierarchia nagyban megkönnyíti a keresést.
 

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon a blogtartalmak bővítését tervezzük, hosszú távon pedig új aloldalak becsatornázását tervezzük.

 

Vissza

Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!

2025. 03. 06.
Rekordszámú nevezés, innováció, technológiai bravúrok és kreativitás jellemezte a 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot, amely immár 23. alkalommal emelte piedesztálra a…
Bővebben

FOMO a marketingben: Hogyan ösztönzi a vásárlásokat a kimaradástól való félelem?

2025. 02. 28.
A FOMO (Fear of Missing Out), vagyis a kimaradástól való félelem, egy olyan pszichológiai jelenség, amely azt az érzést kelti az emberekben, hogy valami fontos dolog történik, és ők kim…
Bővebben

A hulladék nem végállomás, hanem egy új kezdet alapja a körforgásos gazdaságban

2025. 02. 28.
A mai interjúban betekintést nyerhettünk a MOHU.hu megújításának folyamatába, kihívásaiba és jövőbeli terveibe. Megtudtuk, hogy a platform nemcsak a körforgásos (fenntartható) gazdaság…
Bővebben
További hírek