Hello Hungary: A Turisztikai Élmények Új Iránymutatója

Interjú a Hello Hungary csapatával
2025-01-29

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Hello Hungary-t.  Az alábbi beszélgetésben bepillantást nyerhetünk a projektjük céljaiba, inspirációikba és abba, hogyan járulnak hozzá a hazai turizmus fellendítéséhez innovatív megoldásaikkal. Mesélnek arról, mi teszi különlegessé az oldalukat, és milyen terveik vannak a jövőre nézve.

 

 Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A Hello Hungary egy turisztikai élményoldal és alkalmazás, amely Magyarország vidéki látványosságait, kulturális és gasztronómiai értékeit népszerűsíti. Célunk, hogy minőségi, személyre szabott tartalommal és inspirációval szolgáljunk a belföldi utazóközönség számára.

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Azért veszünk részt ezen a versenyen, hogy megmutathassuk, a Hello Hungary milyen innovatív megoldásokkal igyekszik hozzájárulni a hazai turizmus fejlődéséért és színesítéséért; hisszük, sokaknak adhatunk inspiráló ötleteket utazásaikhoz, hiteles tippeket, hogy további élményeket szerezhessenek.

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

Először két éve – visszatérő versenyzők vagyunk. Maradunk bizakodóak az idei év tekintetében is.

 Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

A legfontosabb funkciók közé tartozik az interaktív térkép, melyen egyre több hazai turisztikai szolgáltató található meg (immáron több, mint 2000, és számuk napról napra nő), vagy a célzott tartalmakat, cikkeket közvetítő, testreszabott, adatalapú kommunikáció, de említhetjük az audio tartalmakat is, melyek a felhasználók számára kényelmes és gyors hozzáférést biztosítanak a számukra releváns turisztikai információkhoz.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A Hello Hungary egyedülálló többek közt abban, hogy komplex rendszerként funkcionál: a belföldi turizmust közösségi és fenntartható értékek mentén közelíti meg, autentikus élményeket kínálva a felhasználóknak és értékes partnerkapcsolatokat kialakítva a szolgáltatókkal​. Legyen szó turisztikai magazin, eseménynaptár, vagy éppen interaktív térkép funkcióinkról, egymással összekapcsolva mindezt, hisszük, egy praktikus iránytűt adhatunk felhasználóink kezébe.

 Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

Fontosak számunkra a felhasználói visszajelzések, s folyamatosan figyeljük az aktualitásokat is, hogy naprakészek lehessünk, illetve a platformmal kapcsolatos adatokat is: igyekszünk a közönségünk számára hasznos fejlesztéseket eszközölve ténylegesen segítségükre lenni utazásaik tervezésében és azok során. Kiemelt szempontjaink a személyre szabhatóság, az interaktivitás, valamint a tartalmaink mindenki számára praktikus és ingyenes elérhetősége.

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Elsősorban a magas minőségű tartalmak, a rendszeres frissítések és a testreszabott ajánlások járulnak hozzá a kedvező felhasználói élményhez. Igyekszünk egyúttal időről időre más típusú, játékos megoldásokkal is növelni közönségünk elégedettségét.

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

A gamifikáció, a személyre szabott, interaktív tartalom, a mobilnézet elsődlegessége (mivel a legtöbben mobilról böngészik az oldalakat), a gyors betöltési sebesség, és egyre inkább előtérbe kerül a mesterséges intelligencia is. 

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

A mobilalkalmazás, és a térkép UX tesztek alapján történő további javítása.

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Az elégedettséget különböző analitikai eszközök segítségével mérjük. Olyan mutatókat nézünk, mint pl. a látogatók visszatérési aránya, az oldalon töltött idő, vagy az oldalletöltések száma látogatónként.

Milyen új megközelítést alkalmaztok, amit korábban még nem próbáltatok?

Idén tértünk át az adatalapú működésre, ezzel összefüggésben a kommunikációnk során a különböző célcsoportokra szabott üzeneteket, tartalmakat kezdtünk használni csatornáinkon.

Melyik turisztikai funkcióval sikerült a legjobban elérni a látogatók érdeklődését és foglalását?

Az interaktív térképes kereső, valamint a részletes, desztinációnkénti ajánlások iránt a legkiemelkedőbb látogatóink érdeklődése.

Milyen rövid- és hosszú távú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon az alkalmazás reszponzivitásának javításán és új funkciók bevezetésén dolgozunk, egy még inkább felhasználóbarát platform, illetve alkalmazás biztosításán, tovább növelve közönségünk elköteleződését, s értékelve a közösség hűségét. Hosszú távon egy nemzetközi példaként szolgáló, fenntartható és önfenntartó élményplatform kialakításán vagyunk​, mely igazodási pont lehet a turisztikai kommunikációs kezdeményezések területén.

 

Vissza

EXIM: Úton a jövő felé a felhasználói élmény jegyében

2025. 01. 30.
Örömmel mutatjuk be nevezőnket, az EXIM Magyarország csapatát, akik egy teljesen megújult weboldallal tettek nagy lépést a digitális térben! Az alábbi interjúban bepillantást nyerhetünk…
Bővebben

Új dimenziók a B2B weboldal fejlesztésben: A WING jubileumi kampányának titkai

2025. 01. 30.
Örömmel mutatjuk be mai interjúnkban a WING Zrt. jubileumi kampányát és a hozzá kapcsolódó weboldal fejlesztést. A WING, mint Közép-Európa egyik vezető ingatlanfejlesztő és -befektető v…
Bővebben

Digitális Áttörés a Diákmunkák Területén: Y Diák Sikerre Hangolva

2025. 01. 29.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, az Y Diák Iskolaszövetkezet-et, aki nemcsak hidat épít diákok és cégek között, hanem új szintre emeli a diákmunkák világát. Egy megújult…
Bővebben
További hírek