Egy virtuális divatparadicsom, ahol minden kattintás egy lépés a stílusos és kényelmes élet felé

Interjú az REKAVAGO csapatával
2025-01-29

A digitális tér folyamatosan fejlődő világában a prémium élmény megteremtése kulcsfontosságú. Ma a REKAVAGO csapatával beszélgetünk, hogy betekintést nyerjünk abba, hogyan alkották meg weboldalukat, amely nemcsak egy online bolt, hanem egy valódi luxusélmény is. Az exkluzív termékek és a digitális világ találkozásának tökéletes példájaként a REKAVAGO weboldalánál az esztétika és a funkcionalitás harmóniájára helyezik a hangsúlyt. Az interjúban beszélünk az új funkciók bevezetéséről, a vásárlói élmény fokozásáról és a jövőbeli tervekről is.

 

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A 7digits egy olyan digitális marketingügynökség, ahol nemcsak marketingszolgáltatásokat nyújtunk, hanem valódi partnerként veszünk részt ügyfeleink növekedésében, digitális fejlődésében. Kampányainkat az ügyfelek igényeire szabjuk, egyszerű és átlátható folyamatokat kínálva. 

A REKAVAGO egy prémium divatmárka, amely az egyedi stílust és az önazonosságot a kényelem legmagasabb polcára helyezi. Weboldalunk célja, hogy ezt a személyre szabott luxusérzetet tükrözze a látogatók és vásárlók számára, és a termékeket valódi pompájukban mutassa be a digitális térben.

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

A márka egyedisége és az oldal kiemelkedő vizuális megoldásai inspiráltak arra bennünket, hogy megmutassuk a honlapot a szakmai közönségnek (is).
 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

Az új weboldal ötlete akkor született meg, amikor egyértelművé vált, hogy szükség van egy minden modern igényt kielégítő digitális platformra, amely kellően tükrözi a márka értékeit, és segíti a kényelmes online vásárlást.
 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

A termékkategóriák áttekinthetősége, a sokoldalú szűrési lehetőségek és a személyre szabott lehetőségek teszik különlegessé az oldalt a látogatók szemében.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

Az oldal vizuális elemei tökéletesen harmonizálnak a márka prémium jellegével, így 100%-ban átemelik az offline térben (élőben) átélhető, megtapasztalható termék- és márkaelőnyöket a digitális térbe.

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

A luxusélmény megteremtése és a vásárlói visszajelzések figyelembevétele áll a középpontban.

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

A részletgazdag design, az ötletes, termékekhez illő szövegek és az intuitív navigáció.

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

Az interaktív vizuális elemek és a részletgazdag képek, videók, animációk ellenére is villámgyors oldalbetöltés elengedhetetlenek egy modern weboldalnál.

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

További interaktív elemeket és 360 fokos (AR) termékbemutatókat fejlesztenénk.

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

A vásárlói visszajelzések és az analitikák alapján értékeljük az elégedettséget. A különleges termékkínálat, megújuló kollekciók és a magával ragadó képek (termékek) miatt térnek vissza a látogatóink.
 

Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?

Az egyértelmű kategóriák és a vizuálisan kiemelt elemek, az exkluzív hover hatások megkönnyítik a tájékozódást (és választást).

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon az exportpiacra fókuszálunk, hosszú távon pedig új, digitális lehetőségeket vezetünk be az oldalon (pl. AR-termékbemutatók).

 

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek