"Nálunk a termékek nem csak felsorolások, hanem történetek"
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Mr. Alkohol honlapját. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben.
Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?
A Mr. Alkohol egy lendületes, modern online italáruház, ahol tényleg minden megtalálható, ami italkedvelők szívét megdobogtatja: whiskyk, rumok, borok, sörök, pezsgők, koktélalapanyagok és különleges italok a világ minden tájáról. A célunk egyszerű: nemcsak szuper termékeket kínálni, hanem egy könnyen kezelhető, villámgyors és stílusos vásárlási élményt nyújtani, ami mindig valami újjal lepi meg a vásárlót.
Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyen?
Azért neveztünk, mert büszkék vagyunk arra, amit eddig elértünk és felépítettünk, és szeretnénk megmutatni, hogy egy ital webshop is lehet trendi, gyors és kreatív. A folyamatos újításokkal és szezonális fejlesztésekkel igyekszünk mindig a maximumot nyújtani, és kíváncsiak vagyunk, hogy hogyan vélekedik rólunk a szakmai zsűri.
Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?
Az ötlet akkor kezdett kikristályosodni, amikor rájöttünk, hogy a piacon kevés az olyan webshop, ami egyszerre modern, átlátható és gyors. A fejlesztésekkel lépésről lépésre egy olyan platformot hoztunk létre, ami valóban az italvásárlók igényeire van szabva.
Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?
A felhasználóbarát kialakítás az, amire a legbüszkébbek vagyunk. Legyen szó mobilról vagy asztali gépről, az oldalunkon gyorsan, könnyen és élvezetesen lehet megtalálni a tökéletes italt.
Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?
A változatos dizájn és az egyedi tartalmak tesznek minket különlegessé. Nálunk a termékek nem csak felsorolások, hanem történetek, amiket videókkal, grafikákkal és folyamatosan megújuló bannerekkel keltünk életre. Az adventi kalendáriumunk pedig minden évben igazi sztár a vásárlóink körében!
Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?
A legfontosabb számunkra a vásárlói visszajelzések. Szeretjük, ha az oldalunk használata nemcsak gyors és kényelmes, hanem élvezetes is – ezt tartjuk szem előtt, amikor új funkciókat fejlesztünk vagy frissítjük a tartalmainkat. A legfőbb célunk az átláthatóság és az egyértelműség.
Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?
Az emlékezetes élmény titka a részletekben rejlik: gyors ügyfélszolgálat, mindig friss tartalmak, szezonális dizájnok, kreatív bannerek és pop upok.
Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?
Mobiloptimalizáció, smart sup, és az adatbiztonság – ezek alapok, ha egy modern webshopról beszélünk. Emellett a vizuális megjelenés és a felhasználói élmény állandó frissítése az, ami szerintünk igazán kiemel a tömegből.
Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?
Ha lehetőségünk lenne, egy még összetettebb törzsvásárlói rendszert készítenénk, amely személyre szabott ajánlórendszer lenne, így az ízlésük alapján tudnánk ajánlani a felhasználóknak különböző italokat.
Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?
A visszajelzések nálunk kulcsfontosságúak: értékelések, vélemények, és persze a statisztikák alapján folyamatosan fejlesztünk. Úgy látjuk, a vásárlóink a gyorsaságot, a naprakész információkat, az egyszerűséget és az izgalmas termékválasztékot szeretik a legjobban.
Hogyan tettétek az online vásárlási élményt intuitívabbá és kényelmesebbé a látogatók számára?
Egyszerű navigáció, világos kategóriák, gyors fizetési megoldások – és mindez egy letisztult, ám mégis modern köntösben.
Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?
Rövid távon folytatjuk a személyre szabott ajánlórendszer fejlesztését, és bővítjük a kínálatot. Hosszú távon pedig az a célunk, hogy mindig lépést tartsunk a digitális trendekkel, és a vásárlóink számára a lehető legjobb élményt nyújtsuk. Emellett egy teljesen új törzsvásárlói rendszer kialakítását célozzuk meg a jövő évben.