Innováció és Egyediség a Digitális Térben

Interjú a LASEROX és a 7digits csapatával
2025-01-17

A mai interjúnkban bemutatjuk a LASEROX weboldalát, amelyet a 7digits marketing ügynökség készített a cég megbízásából. A Laserox, a társasjáték-kiegészítők gyártására specializálódott, nemzetközi piacot célzó magyar márka, olyan weboldalt álmodott meg, amely egyszerre vizuálisan vonzó, felhasználóbarát. A beszélgetés során megtudhatjuk, hogyan valósította meg a 7digits a Laserox elképzeléseit, milyen kihívásokkal szembesültek a projekt során, és hogyan segíti az oldal a márkát abban, hogy globális sikereket érjen el.

 

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden? 

A 7digits egy olyan digitális marketingügynökség, ahol nemcsak marketingszolgáltatásokat nyújtunk, hanem valódi partnerként veszünk részt ügyfeleink növekedésében, digitális fejlődésében. Kampányainkat az ügyfelek igényeire szabjuk, egyszerű és átlátható folyamatokat kínálva. 

A Laserox társasjáték-kiegészítők gyártására specializálódott, magyar brand, amely nemzetközi piacon kíván érvényesülni. Az oldal célja, hogy a játékosok könnyedén megtalálják a számukra megfelelő termékeket, amelyekkel új szintre emelhetik a játékélményt, és hatékonyan rendszerezhetik játékkészleteiket.

 

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Az oldal nemzetközi színvonalát szeretnénk megmutatni, amely mind vizualitásában, mind a tone of voice tekintetében alkalmas a célcsoport megszólítására.

 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

Az igény egy olyan weboldalra, amely megfelel a nemzetközi játékosok elvárásainak, már az induláskor nyilvánvaló volt.
 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

Az oldal átlátható kategorizálása és a könnyű navigáció az egyik legfontosabb szempont, emellett a több pénznemet támogató fizetési rendszer is nagy előny.
 

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A Laserox oldalának modern dizájnja és funkcionalitása jól illeszkedik a nemzetközi társasjátékos közösség elvárásaihoz. A termékek rendszerezése és bemutatása egyszerre informatív és vizuálisan vonzó.
 

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

Figyelembe vesszük a játékosok igényeit, a szakzsargont, valamint a visszajelzéseket, hogy minden újítás valódi értéket adjon a közösség számára.
 

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

A gyors oldalbetöltés, a könnyű használhatóság és a vizuálisan vonzó termékfotók mind hozzájárulnak az emlékezetes böngészéshez, vásárláshoz.

 

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

Az e-kereskedelemben alapvető a mobilbarát kialakítás, a dinamikus termékajánlók és a gyors, biztonságos fizetési lehetőségek biztosítása.

 

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

Bővítenénk a lokalizált nyelvek számát, hogy még több országban elérhető legyen az oldal.
 

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Az elégedettséget vásárlói visszajelzéseken keresztül mérjük. Az oldal felhasználóbarát kialakítása és a prémium termékek miatt térnek vissza.

 

Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?

Az egyszerű kategóriák és a jól strukturált menürendszer lehetővé teszik, hogy a vásárlók gyorsan megtalálják a keresett termékeket. 
 

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon további termékkategóriákat vezetnénk be, hosszú távon pedig még több nemzetközi piacra lépnénk be lokalizált tartalmakkal.

 

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek