Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!

0000-00-00

Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik - a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.

Az idei év mezőnye elképesztően erős lett: a nevezések között lenyűgöző weboldalak, applikációk és digitális megoldások találhatók, amelyek nemcsak technológiai, hanem design és felhasználói élmény szempontjából is kimagaslóak. Az ’E-kereskedelem’ (34), a ’Kereskedelem’ (23), a ’B2B weboldalak’ (22) és a ’Szolgáltatás’ (33) kategóriák voltak idén is a legnépszerűbbek, de a ’Márkasite’ (22) kategóriában is rekord számú nevezés érkezett.

„A beérkezett nevezések mennyisége és minősége is bizonyítja, hogy a digitális világ fejlődése töretlen. Az elmúlt években a technológiai innováció, a design és a felhasználói élmény terén elképesztő fejlődést tapasztaltunk, amit a mostani pályaművek tökéletesen tükröznek. Büszkék vagyunk rá, hogy a digitális marketing szakma széles spektruma mutatja meg a nagyközönségnek az éves munkáját, ezáltal egy igen erős mezőnyt fogadhatunk” - mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

A pályázat nemcsak a díjakról szól: ez egy különleges platform, amely lehetőséget teremt a résztvevők számára, hogy megmutassák tehetségüket, új ötleteiket és erősítsék szakmai kapcsolataikat. A korábbi évek résztvevői is kiemelték, hogy a részvétel új kapukat nyitott számukra a szakmai világban.

„Évről évre egyre több, egyre kreatívabb weboldallal és applikációval találkozunk, amelyek bizonyítják, hogy a magyar digitális szektor tele van tehetséges alkotókkal és innovatív megoldásokkal. A technológia fejlődése nemcsak új lehetőségeket teremt, hanem a kreativitás és a funkcionalitás határait is folyamatosan tágítja. A pályázatok között idén is számos olyan projekt szerepel, amelyek nemcsak technológiai kiválóságukkal, hanem felhasználóközpontú megközelítésükkel is kiemelkednek. Inspiráló látni, ahogy a pályázók az AI-t, a reszponzív dizájnt vagy éppen a fenntarthatósági szempontokat beépítik megoldásaikba" - árulta el Demjén Fanni, a pályázat projektvezetője.

A döntés nem egyszerű, az elmúlt hónapokban bemutatott projektek színvonala olyan magas, hogy a szakmai zsűri vállára komoly felelősség hárul. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályaművek bírálatát. A pályázók addig is esélyt kapnak a közönségdíj elnyerésére: 2025. január 15-ig aktivizálhatják követőiket, hogy megszerezzék a publikum támogatását, elismerését és elnyerjék a közönségdíjat. Szavazz január 15-ig kedvencedre!

A győzteseket 2025. március 5-én hirdetik ki, a Digital Marketing Forumon, az év legnagyobb digitális marketing eseményén, amelynek a tavalyihoz hasonlóan az ETELE Cinema ad otthont.

 

Az Év Honlapja Team

www.azevhonlapja.hu

Vissza

Innováció és Egyediség a Digitális Térben

2025. 01. 17.
A mai interjúnkban bemutatjuk a LASEROX weboldalát, amelyet a 7digits marketing ügynökség készített a cég megbízásából. A Laserox, a társasjáték-kiegészítők gyártására specializálódott,…
Bővebben

"Nálunk a termékek nem csak felsorolások, hanem történetek"

2025. 01. 17.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Mr. Alkohol honlapját. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszai…
Bővebben

„Hogyan segít a hoszigetelesmindenkinek.hu a döntésben?”

2025. 01. 17.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Hőszigetelés Mindenkinek oldalát. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főb…
Bővebben
További hírek