Tradíció és innováció egy kortyban – a Fütyülős digitális újítása

Interjú a Fütyülős képviselőivel
2024-12-11

A mai interjúban mutatjuk be egyik nevezőnket, a Fütyülős platformját. A beszélgetés alkalmával több különböző témakört is érintettünk. Szó esik az ötlet megszületéséről, a legfontosabb funkciókról, a felhasználói élmény emlékezetessé tételéről, valamint a legújabb digitális trendek alkalmazásáról. Az interjúban bemutatják a rövid- és hosszútávú terveiket, valamint megosztják, hogyan mérik a látogatói elégedettséget, és miként képzelik el honlapjuk további fejlődését.

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

Projektünk egy modern, felhasználóbarát honlap, amely nemcsak a márkánk szellemiségét tükrözi, hanem informatív és inspiráló módon mutatja be termékeinket, történetünket és értékeinket. Hiszünk abban, hogy a digitalizáció révén közelebb hozhatjuk termékeinket a fogyasztókhoz, miközben megőrizhetjük hagyományainkat.

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Úgy gondoljuk, hogy az „Az Év Honlapja” verseny remek lehetőség arra, hogy szakmai elismerést szerezzünk. Projektünk ötvözi az esztétikát, az innovációt és a tradíciók tiszteletét, és bízunk benne, hogy ezzel kitűnünk a mezőnyből. A részvétel nemcsak visszajelzést biztosít számunkra, hanem új inspirációkat is, amelyekkel tovább tökéletesíthetjük online jelenlétünket és a vásárlói élményt.

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat? 

Az ötlet akkor született meg, amikor rájöttünk, hogy a mai vásárlók nem csupán termékeket keresnek, hanem élményeket és információkat is. Szerettük volna közelebb hozni a márkánkat a fogyasztókhoz.

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja? 

A legfontosabb jellemzőnek a felhasználóbarát termékbemutatókat tartjuk, amelyek nemcsak az italaink tulajdonságait ismertetik, hanem inspirációt is nyújtanak, például koktélrecept ötletekkel vagy fogyasztási ajánlásokkal.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

Azért gondoljuk, hogy a megoldásunk különleges, mert a hagyományos értékeket egyesítjük modern technológiával. A honlapunk nemcsak informatív, hanem esztétikai élményt is nyújt, miközben az egyedi márkavilágunkat tükrözi. Az interaktív elemekkel és az ügyfélközpontú funkciókkal olyan platformot hoztunk létre, amely nemcsak a termékeink bemutatására szolgál, hanem valódi kapcsolatot teremt a fogyasztókkal.

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek? 

Elsődleges szempontunk, hogy megértsük a célcsoportunkat és annak igényeit, így minden új funkciót és tartalmat a fogyasztói szokások és preferenciák elemzése alapján tervezünk. Fontos számunkra, hogy a tartalom ne csak informatív, hanem szórakoztató is legyen, emellett nagy hangsúlyt fektetünk a könnyű használhatóságra, a gyors betöltési sebességre és a vizuális élményre.

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Itt 3 elemet szeretnék kiemelni, amik a felhasználói élményt emlékezetessé tudják tenni. Az első a vizuális élmény, hiszen a weboldalunk színes és vonzó képi világgal rendelkezik, valamint a termékekeink vibráló színei azonnal megragadják a látogatók figyelmét, emlékezetessé téve ezzel a böngészést is. Az interaktív elemekkel még személyesebbé tud válni az oldalon tartózkodási idő. És a mai rohanó világban a könnyű navigáció, azaz, hogy egyszerű és logikus menürendszerünk lehetővé teszi a látogatóink számára, hogy gyorsan megtalálják a keresett információkat, javítva ezzel az általános felhasználói élményt.

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során? 

Manapság egy honlap fejlesztése során elengedhetetlen a legújabb digitális trendek és innovációk alkalmazása. Az első és legfontosabb a reszponzív design fejlesztés, fontos, hogy biztosítani kell, hogy a weboldal minden eszközön tökéletesen jelenjen meg. Emellett a felhasználói élmény és a letisztult, intuitív dizájn kulcsszerepet játszik abban, hogy a látogatók könnyedén megtalálják a számukra fontos információkat, és szívesen térjenek vissza az oldalra. A látogatók elköteleződését tovább növelhetik a videók, animációk vagy akár interaktív elemek használata.

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az? 

Az alábbi fejlesztéseket szívesen eszközölnénk a honlapon, mert ezek még innovatívabbá, egyedibbé tudnák tenni az oldalt és ezekkel a fogyasztói élmény még magasabb szintre léphetne.

1. Termékekkel kapcsolatos funkciók és tartalmak

Termékek interaktív bemutatása:

Létrehozhatnánk egy interaktív, 360 fokos termékbemutató funkciót, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megforgassák az üvegeket, és részleteket lássanak az összetevőkről, alkohol-tartalomról, ízesítésekről.

Íz- és párosítási útmutató:

Adhatnánk a jövőben ajánlásokat, hogy mely ízesítésű Fütyülős illik különböző ételekhez, desszertekhez vagy koktélokhoz. Ezt a funkciót egy interaktív keresővel is támogathatjuk (válassz az ételek közül, megmondjuk, hogy melyik Fütyülős illik hozzá). 

2. Interaktív funkciók

Virtuális bártender:

AI alapú chat bártender funkciót alakíthatunk ki. Az AI bártenderünk segít kiválasztani a látogató ízléséhez illő Fütyülőst vagy koktélt.

Online kvízek és tesztek:

Például: "Melyik Fütyülős illik hozzád?" kvíz. Ez szórakoztató, és segíthet a látogatóinknak terméket választani.

3. Vásárlói élmény fokozása

Online vásárlási lehetőség:

Adjuk el a terméket online, a Futyulos.com-on is.

"Hol kapható?" kereső:

Egy interaktív térkép, amely megmutatja, hogy hol találhatóak meg a termékek boltokban, bárokban.

4. Gamification funkciók

Játékok:

Egy egyszerű, Fütyülős témájú online játékot is létrehozhatunk, amely szórakoztatja a látogatókat, és esetleg kedvezményekért, beváltható kódokét játszhatnak.

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

A weboldal forgalmának és felhasználói viselkedésének nyomon követése Google Analytics vagy hasonló eszközök segítségével lehetővé teszi számunkra lehetővé elégedettség mérését, illetve a Microsoft Clarity segítségével pontosan látjuk, hogy hogyan használják a látogatók az oldalainkat, milyen kattintásokat hajtanak végre, mely részeknél időznek el jobban illetve, hogy mennyi időt töltenek az oldalon.
Látogatóink feltételezhetően azért térnek vissza az oldalunkra, mert rendszeres újdonságokkal jelenünk meg időszakonként, ezzel is folyamatosan fenntartva a figyelmet.

Melyik funkció vagy dizájn elem segít a legjobban megkülönböztetni a márkát a versenytársaktól?

A termékek színes és vonzó vizuális megjelenítése, valamint az egyes ízekhez kapcsolódó hashtag-ek (#tuttifrutti, #gorogdinnye) használata fiatalos és trendi arculatot kölcsönöz a márkának, megkülönböztetve a versenytársaktól.

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon a tartalom bővítése és a felhasználói élmény javítása érdekében interaktív elemek bevezetése, akár aktivitásokhoz társítva.

Hosszú távon integráció a közösségi média platformokkal, további koktél javaslatok akár videós tartalomban bemutatva, hogyan tudod elkészíteni otthon a kedvenc Fütyülős koktélodat. 

 

Vissza

Innováció és Egyediség a Digitális Térben

2025. 01. 17.
A mai interjúnkban bemutatjuk a LASEROX weboldalát, amelyet a 7digits marketing ügynökség készített a cég megbízásából. A Laserox, a társasjáték-kiegészítők gyártására specializálódott,…
Bővebben

"Nálunk a termékek nem csak felsorolások, hanem történetek"

2025. 01. 17.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Mr. Alkohol honlapját. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszai…
Bővebben

„Hogyan segít a hoszigetelesmindenkinek.hu a döntésben?”

2025. 01. 17.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Hőszigetelés Mindenkinek oldalát. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főb…
Bővebben
További hírek