“Keressük az elismerést és a visszajelzést!”

Interjú a Barackcsapat vezetőivel
2024-11-29

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Barackcsapat online edzés videótár és életmód platformját. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben.

1. Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

Egy kifejezetten nők számára kifejlesztett edzés és életmód platform vagyunk, amely egy kis közösség számára volt csak elérhető a COVID-19 járvány idején, akkor még farizom centrikus edzésként, amelyet Fodor Réka indított és a FB -on lehetett követni.
Az edzést és platformot azóta teljesen lean-ben fejlesztve, lépésről-lépésre felépült a Barackcsapat edzés videótár és életmód felülete, amely ma már minden népszerű női edzés kategóriában kínál edzéseket, életmód tippeket, segítséget, étrendeket és recepteket.
A felülettel havonta több, mint 250.000 edzést szállítunk le, amelyet 30 országban fogyasztanak az előfizetők.


 

2. Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Nagyon nívós és kiemelkedő kezdeményezésnek tartjuk és megtiszteltetésnek éreztük, hogy nevezhetünk és megmérettethetjük magunkat a saját kategóriánkban. Keressük az elismerést és a visszajelzést, és ezért neveztünk.

 

3. Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat? 

A felületet igény alapon építettük és építjük, ahogy minden terméket is így fejlesztünk. Piacra léptünk annak idején egy nagyon kezdetleges üzleti megoldással, szolgáltatással/termékkel, amelyet azóta fejlesztünk, építünk. Célunk az elején is az edzések biztosítása volt azok számára, akik formába akarják hozni magukat és nem akarnak konditerembe menni érte.

 

4. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja? 

Minden funkció és szolgáltatás, vagy termékünk megalkotásánál csak a vásárlói persona elvárásait és problémáit tartjuk szem előtt. Alapvetően a fő termékünk, mint belépő termék az online edzés, amelyre keresztértékesítéssel és upsell ajánlatokkal épülnek olyan termékek, amelyek az alap célt segítik elő: formába kerülni, elérni az álomalakot.

 

5. Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A megoldásunk sosincs kész, mindig fejlesztjük és mindig azon dolgozunk a szolgáltatás és termékfejlesztési területünkön, hogy egyre több értéket nyújtsunk. Illetve, a különlegesség terén, ennyire fókuszált farizomépítő edzéseket nők számára csak nálunk lehet megtalálni. Jelenleg online edzés streamingben piacvezetők vagyunk Magyarországon, de ezt mindennap ki kell érdemelni és meg kell érte dolgozni. A felhasználóink bizalma mellett a folyamatosan növekvő külföldi piacaink és a rengeteg visszajelzés ad okot bizakodásra. Nagy sikernek tekintjük, hogy 2024 januárjában megkezdtük az étrend-kiegészítőink piacra vezetését, amelyre ma már nagy igény van, rengetegen vásárolják a nőknek szánt táplálékkiegészítőinket, amelyekben kimagasló minőségre, minden mentes termékekre törekszünk. 

2024 novemberében pedig bevezettük az első hardware technológiai termékünket a Barackcsapat IQ okosórát és applikációt, amelyre az előrendelés megnyitását követően, 60 percen belül a teljes utolsó negyedévre szánt készlet elfogyott, így le kellett állítani.

Nagyon dolgozunk a jövő éven, ahol sok egyéb új termékünk jelenik meg, illetve folyamatosan fejlesztjük tovább az online edzés videótár és életmód platformunkat.

 

6. Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

Alapvetően egy többirányú kommunikáció jellemzi a közösségünket, így minden területen ki tudják nyilvánítani az elvárásaikat, problémáikat és vágyaikat, így ezekre reagálunk jellemzően. Mindemelett pedig felületünkön hőtérképszerűen mindent mérünk és modellezzük: az érdeklődési kört és szükséges új funkciókat, ciklusokat, kattintásokat, eltöltött időt és egyebeket, hogy jobban megérthessük, hogy bizonyos user körök, illetve a kollektíva mi iránt érdeklődik. Ezek alapján fejlesztünk funkciókat, tartalmakat, szolgáltatást és termékeket.

 

7. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Digitális kapcsolódás, közös projektek és programok a felhasználókkal. Folyamatos mérés és kívánság szállítás és a többi kérdésnél bemutatott dolgok egyvelege.

 

8. Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során? 

Stratégia alkotás és megvalósítás, érthető célok, sürgősség érzése és kivitelezés a valódi prioritások szerint, marketing, közösség építés, folyamatos ügyfél feedback, social-engineering, sok input, rövid fejlesztési sprintek, célzott visszamérés. Ezek a legfontosabbak a tapasztalataink szerint.

 

9. Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az? 

Csak olyat írhatnánk, amelyen dolgozunk aktívan és nem szeretnénk felfedni még, de perszonalizáció, AI, és aktív user oldali alkalmazkodás és interaktivitás keresztmetszetében látjuk a jövőt.

 

10. Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Nagyon sokrétűen mérünk, ahogy a 6.-os kérdésnél bemutatjuk. Mindig lesz lemorzsolódás egy b2c terméknél és egy szignifikáns ciklikusság a termék használatában, de a core közönség és felhasználóbázis növelése érdekében és megtartásában nagy szerepe van a folyamatos fejlesztésnek, közös digitális kapcsolódásnak és odafigyelésnek.

 

11. Mi volt a legnagyobb siker, amit a felhasználók visszajelzése alapján elértetek az életmóddal kapcsolatos tartalmakban? 

Sok ilyen volt a különböző fázisokban, nem tudunk kiemelni.

 

12. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

További termékeket és szolgáltatásokat kívánunk fejleszteni az alapelvünk mentén, amely az értékadást tartja szem előtt.

 

Vissza

“Mi a legfontosabb szempont egy applikáció tekintetében?”

2024. 12. 04.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Fuchs IT GmbH - HunOne nevű alkalmazását. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztés…
Bővebben

“A Semmelweis HELP biztos támasz betegség vagy baleset esetén.”

2024. 12. 03.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Semmelwies Egyetem HELP nevű alkalmazását. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejleszté…
Bővebben

Mennyi időnk van megfogni a látogatókat?

2024. 12. 02.
A mai interjúban ’Az Év Honlapja’ pályázat egyik zsűritagjával, Berta Gergővel beszélgettünk. Célunk, hogy a pályázók és a közönség is közelebbről megismerhesse azt a szakem…
Bővebben
További hírek