"Elsőként számolunk be a legújabb marketing trendekről itthon!"

Interjú a Marketing Consultinggal
2024-11-27

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Marketing Consultingot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben. 

 

1. Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A Marketing Consulting egy 2022-ben létrejött marketing ügynökség, amelybe 14 évnyi online marketing tapasztalatunkat ültettük át. Nem titkoltan szeretnénk a vállalkozásoknak olyan teljeskörű megoldásokat nyújtani, melyekkel láthatóvá válhatnak a telített piacokon, és a nagy médiazajban egyaránt. Olyan munkafolyamatokat dolgoztunk ki, melyek ügyfeleink számára is egyértelműek, nyomon követhetőek és minden online tevékenységünk riportálható. 

2. Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Egyszerűen csak egy visszajelzést szerettünk volna kapni a szakmától, illetve a zsűritől. Tudjuk, hogy sok remek szolgáltató van a marketing ügynökségek között is, és sok egyedi, jól működő megoldás. Mi mégis úgy gondoljuk, hogy a szolgáltatásokkal kapcsolatos információk átadása valóban közérthetően, és alaposan került megfogalmazásra egy olyan egyén számára is, aki nem töltött hosszú éveket az online marketing területeinek tanulmányozásával. Az oldalunk magas szinten konvertálja az érdeklődőket és kíváncsiak vagyunk más szakmabeli véleményére is.

3. Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat? 

Évek óta figyeljük ezt a megmérettetést, a gondolat már régebben megfogalmazódott, korábban viszont nem éreztük magunkat elég felkészültnek rá.

4. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja? 

Az online marketing szolgáltatások érthető elmagyarázását. Mivel a felhasználó nyelvén írtuk le azokat, így már ő maga is meghatározhatja a kapcsolatfelvétel előtt mire is van pontosan szüksége.

5. Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

Tartalmaink kidolgozottsága már az oldal első évében olyan kedvező organikus pozíciókba helyezett minket, hogy kezdőtőkénkből minimális ráfordítással is sikerült ügyfeleket szereznünk, így folyamatosan fejlődhet vállalkozásunk komoly költségek halmozása nélkül is.

6. Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

Mi minden erőnkkel arra törekszünk, hogy az oldal átlátható legyen, egyértelmű, és minden szükséges információt megkapjanak az érdeklődők az igénybevenni kívánt szolgáltatásokról, azok működéséről. Ezzel egyidőben pedig a marketinget még csak hobbiból gyakorló felhasználók is élvezettel böngésszék tudástárunk tartalmait.

7. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Az UX tekintetében törekedtünk az egyedi színek használatára, olyan színekére melyek piacunkon még nincsenek jelen, mégis sokan tudnak azonosulni vele. A tartalmakat minden esetben látványos ábrákkal töltjük meg, vagy olyan fotókkal melyek segítenek a tartalomba mélyedni. Igyekszünk nem random tartalmakat gyártani. Folyamatosan követjük az iparági trendeket, és minden újdonságról elsőként számolunk be a marketing iránt érdeklődőknek idehaza.

8. Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során? 

Szolgáltatóként úgy gondoljuk, hogy a korábban említett felhasználói élmény elengedhetetlen. Emellett törekedni kell az informatív, de a felhasználóknak valóban hasznos tartalmakra. Nem mehetünk el a technikai követelmények mellett sem, mint a Core Web Vitals mutatók, a megfelelő technikai beállítások, a mobilbarátság, reszponzivitás, a könnyű kezelhetőség, a megfelelőn struktúrált oldalak, melyek hosszú időre odakötik a weboldalra a felhasználót, és persze az sem mellékes, hogy épüljön egy minőségi külső linkstruktúra.

9. Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az? 

Folyamatosan próbáljuk tökéletesíteni azt. Tervbe vettük, hogy minden szolgáltatás egyedi űrlapot kap az egyes kategóriákhoz, mely a szolgáltatásokat jellemző kérdéseket tesz fel a kapcsolatfelvétel során. Illetve szeretnénk összekötni mindezt a közeljövőben egy CRM rendszerrel is, mely várhatóan januárban kerül bevezetésre cégünknél. Szeretnénk ügyfeleinknek egyedi, segédtartalmakat készíteni melyeket csak ők láthatnak belépés után. Például technikai segítségnyújtás szempontjából Google Analytics, vagy Google Ads rendszerekhez. Illetve pár új szolgáltatásunkat is szeretnénk még az oldalon hasonló minőségben bemutatni.

10. Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Egyrészről Google Analytics-el mérjük azt. Figyeljük a felhasználók elkötelezettségét és oldalon töltött idejét. Nagyon jó visszajelzés számunkra a szolgáltatásink iránt történő érdeklődés és a kapcsolatfelvétel, ami a weboldalról érkezik. Tudástárunk oldalán is folyamatosan iratkoznak fel a felhasználók a heti cikkekre. Számunkra remek visszajelzés, hogy évente nagyságrendileg 300 céggel növekszik a hírlevél adatbázisunk az oldalnak köszönhetően. Ügyfélvéleményeket pedig a Google rendszeréből gyűjtünk, melyeket szintén megjelenítünk weboldalunkon.

11. Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?

Törekedtünk a letisztult struktúrára és menürendszerre. Gyakorlatilag minden maximum 2 kattintással elérhető az oldalon. A szolgáltatásokat központi helyre tettük mind a menürendszerben, mind a főoldalon. Illetve a láblécbe is behelyeztük őket, hogy esetleges teljes gördítés után is elérhetőek legyenek. Mobilon pedig egy külön reszponzív menürendszert alakítottunk ki, mely bármely aloldalról azonnal aktiválható.

12. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Ahogy korábban említettük szeretnénk több szolgáltatásunkat is részletesebben bemutatni. Szeretnénk egy rejtett menüpontot regisztrált partenerinknek amelyben egyrészről megkönnyítjük a közös munkát, másrészről pedig extra tartalmakhoz férhetnek hozzá. Szeretnénk az oldalt összekötni egy CRM rendszerrel, és automatizált folyamatokat kialakítani a jövőben az ajánlatkérések tekintetében. Tervbe van véve, hogy az oldalt egy CDN hálózatra kössük január magasságában a nagyobb oldalsebesség elérésének érdekében.

 

Vissza

"Egyedi tartalmak előállítására törekszünk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a MAON Online Marketing Ügynökséget. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének fő…
Bővebben

"Az ügyfelekért dolgozunk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a GoodSpiritet. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és az…
Bővebben

"Az információ szabad áramlása és elérése a legnagyobb kincs rohanó világunkban!"

2024. 12. 18.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a People of sportsot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba,…
Bővebben
További hírek