“Ez a verseny számunkra lehetőség arra, hogy megmutassuk, hogyan kombináljuk a szakmai minőséget és a kreativitást.”

Interjú a Greenroommal
2024-11-22

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Greenroomot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben. 

 

1. Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden? 

A Greenroom.hu egy kreatív ügynökség, amelynek célja, hogy a digitális kommunikáció terén is azt a nyugalmat és hatékonyságot biztosítsa, amelyet a szörfös világban a „greenroom” jelent, ami a jól elkapott hullámtérben kialakult zen-állapot. Az új weboldalunk a "find your greenroom" filozófiánkat tükrözi, amely egyedi módon kommunikálja, hogyan dolgozunk egyszerre innovatív és inspiráló módon ügyfeleink számára. 

2. Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Ez a verseny számunkra lehetőség arra, hogy megmutassuk, hogyan kombináljuk a szakmai minőséget és a kreativitást. Célunk nem csupán egy jó weboldal létrehozása volt, hanem egy olyan platformé, amely képes különleges élményt nyújtani a látogatóinknak. 

3. Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat? 

A versenyre való nevezés a weboldalunk iránti lelkesedésből fakad – úgy éreztük, van helyen egy ilyen versenyen, és megmutatni az új arcunkat a világnak. 

4. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja? 

A "find your greenroom" üzenet átadása a felhasználói élményen keresztül kiemelt jelentőségű. A célcsoportunk, a B2B cég- és marketingvezetők, számára a könnyű navigáció és a világos, inspiráló tartalmak szerintünk hatalmas értéket nyújtanak. 

5. Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben? 

A megoldásunk egyszerre épít a funkcionalitásra és a vizuális inspirációra, amely a nyugalmat és az egyszerűséget közvetíti. Egy olyan honlapot hoztunk létre, amely átlátható és emlékezetes, miközben teljesíti az ügyfeleink igényeit. 

6. Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek? 

Elsősorban a felhasználói igényekre és az egyszerű, intuitív kezelhetőségre összpontosítunk. Fontos, hogy minden funkció valódi értéket adjon és inspirálja a látogatóinkat, miközben tükrözi a Greenroom filozófiáját. 

7. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen? 

A letisztult design, az intuitív navigáció és az egyedi tartalom az, ami emlékezetessé teszi az oldalt. Emellett a "greenroom" filozófia vizuális és szöveges elemei különleges élményt nyújtanak. 

8. Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

Elengedhetetlen az egyértelmű és gyors navigáció, valamint a reszponzív design. Emellett az interaktív elemek és a közvetlen ügyfélkapcsolatot támogató funkciók is fontosak. 

9. Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az? 

A következő lépés az oldalunk fejlesztésében a kreatív portfóliónk megújítása lesz. Szeretnénk egy jól kereshető felületet létrehozni, ahol izgalmasan tudjuk bemutatni munkáinkat leendő ügyfeleink számára. 

10. Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek? 

Google Analytics és felhasználói visszajelzések alapján értékeljük az elégedettséget. Az átlátható struktúra, a könnyű kezelhetőség és az inspiráló tartalom mind olyan tényezők, amelyek miatt szívesen térnek vissza látogatóink. 

11. Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra? 

Az intuitív menüstruktúra és a letisztult design segíti a látogatókat abban, hogy gyorsan megtalálják, amit keresnek. Emellett az egyes szolgáltatások bemutatása egyszerű és közérthető, ezzel is támogatva a gyors tájékozódást. 

12. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben? 

Rövid távon folyamatos frissítéseket és optimalizációt tervezünk. Hosszú távon interaktív funkciókkal, például testreszabható élményelemekkel bővítenénk a honlapot, hogy tovább erősítsük az élményt és növeljük az ügyfél-elkötelezettséget.

 

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek