"Hosszútávon egy globális márka kiépítésén dolgozunk!"
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Clear-Diamond Zrt. NOORDIA honlapját. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben.
1. Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?
A NOORDIA egy új perspektívát hozott el a gyémánt ékszerek világába, ahol a laboratóriumban növesztett gyémántok és a professzionális ékszerkészítés találkoznak. Küldetésünk, hogy elérhetővé tegyük a gyémánt viselésének élményét mindenki számára, ezzel megfizethető, fenntartható és etikus (konfliktusmentes) alternatívát kínálva a bányászott gyémánttal szemben. Kínálatunkban több száz kész ékszer található különböző kategóriákban azonnal elérhetően készletünkről, melyek lehetővé teszik a gyors választást és vásárlást. Emellett a több százezer foglalatlan gyémánt integrációjával biztosítjuk az egyedi „álmok” elkészítésének lehetőségét Vásárlóink számára.
2. Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?
Az Év Honlapja verseny számunkra garancia a legmagasabb szintű webáruházak közötti megmérettetésre és emellett nagyszerű lehetőséget biztosít számunkra, hogy megmutassuk a NOORDIA által képviselt értékeket és innovációkat szélesebb közönség számára is. Törekszünk arra, hogy a Lab-Grown gyémántok, az egyedi ékszerek és a több kategóriában elérhető, azonnali készletes kínálatunk révén egy teljes és különleges vásárlási élményt nyújtsunk. Továbbá fontos szempont nekünk, hogy a verseny lehetőséget ad arra, hogy szakmai visszajelzések és versenytársaink megoldásai révén is tovább fejlesszük magunkat és a platformunkat.
3. Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?
Az ötlet 2022-ben született, amikor felismertük a laboratóriumban növesztett gyémántok iránti kereslet növekedését a világpiacon, és lehetőséget láttunk egy ominchannel modellben működő webshop létrehozásában, amely kizárólag etikus gyémántokat és etikus gyémántokkal foglalt ékszereket egyaránt kínál, természetesen személyre szabható megoldásokkal és személyes szaktanácsadással. A webshop és a bemutatóterem 2023 szeptemberében nyitott meg a nagyközönség számára. A magyar piacon talán a mai napig egyedülálló ez a széles, azonnal elérhető választék, melyet kínálunk Vásárlóinknak ebben a kategóriában.
4. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?
A laboratóriumban növesztett gyémántok valós környezetbarát alternatívát jelentenek, hiszen a természetes gyémántokhoz képest sokkal kevesebb energiával és vízzel előállíthatóak, és nincs szükség bányászati tevékenységre. Célunk, hogy a 21. század ékszereibe ne olyan gyémántok kerüljenek, melyek a földi ökoszisztémát romboló bányákból kényszer munkaerővel kerültek felszínre, hanem csakis fenntartható, tiszta eredetű ékkövek, melyekhez egyetlen csepp vér sem tapad. Célcsoportunk számára a fenti értékek mellett a megfizethetőség a jelentős előny, hiszen ezek az ékkövek mind fizikai, mind kémiai tulajdonságukban teljesen megegyeznek a hagyományos gyémántokkal. Kiemelten fontosnak tartjuk azt is, hogy nemcsak webshop vagyunk, hanem bemutatótermünkben lehetőséget biztosítunk a személyes találkozásra, az áru átvételére is Ügyfeleinknek.
5. Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?
A NOORDIA különlegessége a fenntarthatóságra, a személyre szabott megoldásokra és a fehér, valamint színes gyémántok, drágakövek széles választékára épül, valamint az ügyfélélményt mindenek felett valló üzleti koncepciónkra, többek között az egyedi álmok megvalósítására koncentrál.
6. Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?
Mindig arra törekszünk, hogy felhasználóbarát és gyors, biztonságos megoldásokat kínáljunk. Minden olyan információt eljuttatunk látogatóink számára a webshopon, melyek megkönnyítik a választást és tájékozódást, így biztosak lehetnek abban, hogy valóban azt kapják, amire vágynak. Social media felületeinken is igyekszünk átadni a NOORDIA életérzést, hogy valóban különlegesnek érezzék magukat ékszereinket viselő ügyfeleink.
7. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?
A letisztult, elegáns megjelenés, a részletes termékinformációk és az azonnal elérhető ékszerek, valamint a különböző rendelési és átvételi lehetőségek mind hozzájárulnak a vásárlói élményhez. A laboratóriumban növesztett gyémántok különleges választéka és a személyre szabhatóság teszik a NOORDIA-t különlegessé a piacon.
8. Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?
A személyre szabott élmény, a biztonságos adatkezelés, naprakész ÁSZF, és a vizuálisan megnyerő, mobilbarát dizájn elengedhetetlenek. Emellett a kiváló termékfotók, videók kiemelten fontosak, melyek segítségével élethűvé varázsolhatjuk a termékek digitális nézetét, hogy a vásárlók könnyen dönthessenek. Az AI alapú 0-24 ügyfélszolgálat is rendkívül kihasznált, fontos elem így bármely napszakban valós információkat kaphatnak a látogatók felmerülő kérdéseik esetén.
9. Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?
Jelenleg egy virtuális „próbafülke” funkció bevezetésén dolgozunk, hogy ügyfeleink láthassák, hogyan állna rajtuk a kiválasztott ékszer, ezzel még inkább személyre szabott élményt tudunk biztosítani. Tervben van egy AI alapú egyedi gyűrűtervező bevezetése is.
10. Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?
Visszajelzéseket gyűjtünk személyesen telefonon vásárlóinktól, azaz néhány héttel a vásárlás után felhívjuk Őket, és emellett a Google Analytics, Google vélemények,valamint a Hotjar adta adatelemzésekkel követjük a vásárlói elégedettséget, viselkedést. Véleményünk szerint a termékeink kiváló minősége, etikussága, megfizethetősége, valamint a gyors és átlátható vásárlási folyamat és a személyre szabott tanácsadás lehetésősége mind hozzájárulnak ahhoz, hogy visszatérjenek hozzánk.
11. Hogyan tettétek az online vásárlási élményt intuitívabbá és kényelmesebbé a látogatók számára?
Az egyszerű navigáció, fizetési módok a részletes termékinformációk, képek, videók, valamint az ékszerek gyors hozzáférhetősége biztosítja a kényelmes és intuitív vásárlást.
12. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?
Rövid távon célunk és a nagykereskedelmi tevékenység beindítása a hazai piacon, hosszútávon a külföldi piacra lépés, hogy nemzetközi szinten is elérhetővé váljanak a NOORDIA termékei. Hosszú távon egy globális márka kiépítésén dolgozunk, amely innovatív technológiával, fenntartható megoldásokkal támogatja ezen különleges ékszerek piacát.