Jelentkezz az E-kereskedelem kategóriában!

Várjuk a kreatív honlapokat a E-kereskedelem kategóriában!
2024-08-12

Az elektronikus értékesítéssel és a hozzá kapcsolódó tranzakciókkal foglalkozó weboldalak az E-kereskedelem kategóriában több fontos szempont alapján kerülnek értékelésre. Elsődleges a könnyű kezelhetőség és az információgazdag tájékoztatás, hiszen a felhasználóknak könnyen kell tudniuk navigálni az oldalon, és minden szükséges információt gyorsan megtalálniuk.

A weboldal készítőinek ismerniük kell saját piacukat és célcsoportjukat, hogy az oldalt azok igényeihez igazíthassák. Emellett a vizuális megjelenés és a struktúra is kiemelkedő fontosságú. Az oldalnak figyelemfelkeltőnek és látványosnak kell lennie, miközben átlátható struktúrát kínál a látogatóknak. Mindezek mellett az e-kereskedelemre vonatkozó fogyasztóvédelmi és jogi előírások betartása alapvető követelmény, hogy a vásárlók biztonságban érezzék magukat és elégedettek legyenek.

A zsűrizési folyamatban számít a sales fókusz, az érdeklődés fenntartása. Az oldalnak olyan tartalommal és formai elemekkel kell rendelkeznie, amelyek fenntartják a látogatók érdeklődését és ösztönzik a vásárlásokat. Végül, de nem utolsó sorban, a weboldalaknak ki kell tűnniük a versenytársak közül. Ezt elérhetik például felhasználóközpontú közösségépítéssel vagy egyéni igényeknek megfelelő szolgáltatások nyújtásával, amelyek extra értéket adnak az oldalhoz és a felhasználói élményhez.

Amennyiben rendelkezel a kategória kritériumainak megfelelő weboldallal, várjuk jelentkezésedet ’Az Év Honlapja’ pályázatra E-kereskedelem kategóriában!

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek