“Egy jó weboldal elkészítése több, különböző kompetencia és szakterület együttes eredménye.”

Interjú a BLACKDEVS DIGITAL KFT. csapatával.
2024-05-28

Interjúnkban a BLACKDEVS DIGITAL KFT. csapatát kérdeztük, a sikerekről és az elnyert díjakról. Vendéglátás kategóriában ’Az Év Honlapja’ díjat hozhatták el a https://kaptafa.hu/ honlapjukkal, valamint Kereskedelem kategóriában, A Légli Borászat számára készített honlappal külön díjat szereztek.

 

A fejlesztés során számos kihívással kellett szembenézniük, többek között azzal, hogyan ötvözzék a különböző szakterületek tudását egy sikeres és vonzó weboldal létrehozásához. Céljuk volt egy olyan oldal megalkotása, ahol a design, a tartalom és a felhasználói élmény harmóniában van, miközben fenntartják a magas adatbiztonsági szintet és optimalizálják a konverziós folyamatokat.

Mi motivált arra, hogy nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra?

Branding- és webfejlesztő stúdió vezetőjeként mindenképpen fontosnak tartottam megmérettetni magunkat a legnívósabb hazai szakmai pályázaton, hiszen remek indikátora annak, hogy hogyan végezzük a munkánkat.

 

Milyen szempontokat vettél figyelembe a weboldal/applikáció megalkotása során? Milyen fázisokon kellett végigmenni ahhoz, hogy a weboldal sikeres, jól strukturált legyen?

Egy jó weboldal elkészítése több, különböző kompetencia és szakterület együttes eredménye, és a sikeres, jól strukturált weboldalhoz elengedhetetlen, hogy mindegyik részen a legfelkészültebb szakemberek, a lehető legcélorientáltabban dolgozzanak. 

Ezek a területek a következők: pontosan meghatározott üzleti cél, amit a weboldaltól várunk, az ehhez a célhoz kapcsolódó konverziós pontok definiálása, a megfelelő design system kialakítása (beleértve a fotókat és illusztrációkat is), izgalmas, önazonos, meggyőző szöveges tartalom elkészítése, ezekből webdesign koncepció tervezése, annak tesztelése, és a végén fejlesztés, majd finom hangolás.

 

Milyen változásokra/trendekre figyeltél fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? Milyen jó tanáccsal látnád el azokat, akik most kezdik a honlapjuk fejlesztését?

A trendek az elmúlt időszakban összességében egyirányban mutatnak: intuitív felhasználói élmény, a lehető legmagasabb adatbiztonság, és minél egyszerűbb konvertálási lehetőség.

Ha valaki most vágna bele, annak azt javaslom, hogyha tényleg komoly szándékai vannak a weboldallal, akkor keressen fel szakember(eke)t. A weboldal készítés komplex dolog, és adott esetben többet veszíthet valaki azzal, hogyha pont a digitális megjelenésén akar spórolni.

 

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción?

Leginkább úgy, hogy  az egész kaptafa.hu organikus, és egy rendező elv köré épül: a dekorációt, és hangulatteremtést okozó elemek mind mozognak, míg a funkcionális rendelkező elemek (cta-k, navigációs elemek, stb.) mozdulatlanok maradnak, ezzel is jobban magukra vonva a figyelmet, és segítve a konvertálást.

 

Milyen hatással volt szerinted a pályázat arra, hogy a közönség és a fogyasztók jobban megismerjenek?

Egyértelműen pozitív.

 

Mit jelent számodra a kapott elismerés?

Egy régi cél került beteljesítésre ezáltal, amit már a stúdió megalapítása előtt kitűztem. Gyakorlatilag ez lett az első üzleti évünk koronája, amire nagyon büszke vagyok, mert bizonyítékként szolgál, hogy a kemény munka meghozta a gyümölcsét.

 

Milyen céljaid vannak a közeli és távoli jövőben?

A közeljövőben mindenképpen tervezünk új irodába költözni, és optimalizálni a belsős hatékonyságunkat. Hosszú távú célunk, hogy nyitnánk a nemzetközi vizekre, és több progresszívebb és komplexebb weboldalt szeretnénk tervezni.

 

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek