"Fontos az egyediség és a jó tartalom."

Interjú a REALTHERM Nyílászárógyártó és Kereskedelmi Kft. -vel
2024-03-21

A REALTHERM Kft. olyan partnert választott, aki képes olyan weboldalt létrehozni, mely tükrözi a gyár modernitását és  helyét a piacon. A Cstudios csapatának projektvezetője, Vanyek Roland a következőt mondta: „Egy digitális ügynökség vagyunk, mely webes megoldások tervezésére és fejlesztésére fókuszál.”

Mi motivált arra, hogy nevezzetek ’Az Év Honlapja’ pályázatra?

Cégünkkel már többször neveztünk külföldi pályázatokra, például a CSS Design Awards-on 11 díjjal lettünk jutalmazva. Nagyon rég óta figyelemmel kísérjük ’Az Év Honlapja’ pályázatot, de mivel egy felvidéki dunaszerdahelyi cég vagyunk, ezért eddig még nem volt olyan Magyarországi partnerünk, akinek weboldalát nevezhettük volna a pályázatra. 2024-ben a Realtherm Kft által kiírt pályázat megnyerésével ez megváltozott.

 

Milyen szempontokat vettetek figyelembe a weboldal/applikáció megalkotása során?

Nagyon sok szempontot figyelembe kellett venni, a legfontosabb az volt, hogy a web teljesítse a kliens elvárásait. Ez a leadszerzés országszerte, emellett a weboldalnak tükröznie kellett a Realtherm gyár modernitását és piaci helyét.

 

Milyen fázisokon kellett végigmenni ahhoz, hogy a weboldal sikeres, jól strukturált legyen?

Az első fázis az ismerkedés fázisa volt. Két napot töltöttünk a Realtherm gyárában, hogy megismerjük a vállalatot, működésének egészét: az adminisztratív munkától a gyártási folyamatokon át az elkészült termékekig. Minden egyes terméket meg kellett ismernünk. Ezután kezdetét vette a web struktúrájának megtervezése, majd a tartalomgyártás.

Mivel cégünk teljesen egyedi, sablonmentes webeket készít, ezért a webdesign elkezdése előtt elengedhetetlen a vállalat megismerése, feltérképezése. A jó struktúra érdekében mérlegeltük, hogy mi a legfontosabb, amit a látogatónak látnia kell, ezért két fajta menü mellett döntöttünk. A nyitott van a fontos részekre, a zárt pedig a kevésbé fontosakra.

A web nyitóoldalát úgy terveztük, mint egy kisebb céges prezentációt. Amikor a látogató végig görget a főoldalon, vagy legalább a 70 százalékáig eljut, akkor már tudatosulnia kell benne, hogy a Realtherm egy megbízható és technológiailag fejlett nyílászáró vállalat. Nagy hangsúlyt fektettünk a képekre és a videókra egyaránt. 


Milyen nehézségekkel, kihívásokkal szembesültetek a folyamat alatt?

A legnagyobb nehézség a tartalom hiánya volt, viszont ezt gyorsan pótoltuk. 


Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes mihamarabb kiegészíteni a honlapokat?

A trendek folyamatosan bővülnek, nagyon fontos, hogy elengedjük a megszokott unalmas betűtípusokat, és legfőképpen a sablonitást, ezt mindenkinek ajánlani tudjuk, hiszen a webtervezés a kreativitásról szól. :)

Fontosak az egyedileg megtervezett animációk. Nagy hangsúlyt kell fektetni a mobil design tervezésre, mivel a látogatók 70-80 százaléka mobilkészülékről böngészik. 


Milyen jó tanáccsal látnátok el azokat, akik most kezdik a honlapjuk fejlesztését?

Megbízható céget keressenek, olyat, amely mögött egy csapat van. :) 
 

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción?

Amennyiben a felhasználó nem csukja be az oldalt azonnal, akkor elkezd neki tetszeni az, amit a honlapon lát, és azt fogja érezni, hogy ez más web, mint a többi 1000. Ez a jó felhasználói élmény. Ezt kell elérni, hiszen a webnek el kell adnia a céget. Éppen ezért fontos az egyediség és a jó tartalom – képek és videók. Ezt teljesíti a Realtherm weboldala. 

 

Milyen hatással volt szerintetek a pályázat arra, hogy a közönség és a fogyasztók jobban megismerjenek titeket?

Szerintünk nagyon jó hatással volt, még ha új megbízást nem is szereztünk a pályázatnak köszönhetően, viszont a szakmai elismerés mindenképpen egy pozitív visszajelzés volt a cégnek és a csapatnak egyaránt. A meglévő ügyfelek is nagyon örültek a díjnak, mivel tudják, hogy a honlapjuk jó helyen van. :)

 

Hogyan oldottátok meg, hogy az ipari létesítmények, beszállítók külön figyelmet kapjanak? Milyen innovatív, egyedi ötleteket alkalmaztatok?

Technológia - aloldal. Kép/Videó bemutató. A beszállítók logói trükkösen lettek elhelyezve, nem kapnak túl nagy hangsúlyt, mégis mindig szem előtt vannak. 

 

Mennyivel nehezíti meg a dolgotokat az, hogy nem elég egy jól kinéző, információt közvetítő weboldalt létrehoznotok, hanem vásárlást is generálni kell az oldalon?

A vásárlás generálása egyáltalán nem nehezíti meg a dolgunkat, mivel ez a lényege a webnek/e-shopnak. A tervezés elején a wireframe-be (drótvázba) kell először elhelyezni a CTA gombokat, buy gombokat, ezt követően a designer ezeket betartva elkészíti az egyedi designt. Így a web teljesíti az elvárásokat, persze természetesen az indítás után folyamatos A/B tesztelés alatt van az oldal. 
 

Mit jelent számotokra a kapott elismerés?

Azt jelenti, hogy jól csináljuk, amit csinálunk, de továbbra is szerénynek kell maradnunk, tanulnunk és fejlődnünk kell, mert ebben a szakmában ez elengedhetetlen. 

 

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Budapesten irodát nyitni. :)

Vissza

"Egyedi tartalmak előállítására törekszünk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a MAON Online Marketing Ügynökséget. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének fő…
Bővebben

"Az ügyfelekért dolgozunk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a GoodSpiritet. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és az…
Bővebben

"Az információ szabad áramlása és elérése a legnagyobb kincs rohanó világunkban!"

2024. 12. 18.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a People of sportsot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba,…
Bővebben
További hírek