"Üzleti növekedés és innovatív AI-alapú megoldások"

Interjú a Promolab.io Kft.-vel
2024-03-07

Interjúnkban a PromoLab csapatával beszéltünk az 'Év Honlapja pályázatáról', és a weboldaluk fejlesztési folyamatáról. A vállalat kiválóan példázza, hogyan lehet egyedi, innovatív megoldásokat kínálni a digitális promóciók terén, kiemelve a Mesterséges Intelligencia által vezérelt megoldások fontosságát.
 

Mi motivált arra, hogy nevezzetek ’Az Év Honlapja’ pályázatra?

Szerettünk volna nagyobb szakmai publicitást kapni, és kíváncsiak voltunk a zsűri véleményére.

 

Milyen szempontokat vettetek figyelembe a weboldal/applikáció megalkotása során?

Egy olyan rendszert szerettünk volna építeni, ami lehetővé teszi partnereink számára az üzleti növekedést könnyen létrehozható, hatékony, Mesterséges Intelligencia-vezérelt sales promóciókkal!

Segítségünkkel eredményes digitális nyereményjátékokat hozhatnak létre, legyenek a vásárlók bárhol: online, az üzletben, vagy épp úton. Rendszerünk adatokat gyűjt a viselkedésükről, így segít folyamatosan növekvő adatbázist építeni, hűséges felhasználókkal.

 

Milyen fázisokon kellett végigmenni ahhoz, hogy a weboldal sikeres, jól strukturált legyen?

Egy CRM rendszert fejlesztünk 5 éve, ami folyamatosan reflektál a piaci változásokra, és az ezzel járó Ügyfél igényekre.

 

Milyen nehézségekkel, kihívásokkal szembesültetek a folyamat alatt?

Minden egyes játéknak van egy szerződött Lebonyolító csapata, és feladata, hogy megtaláljuk a szinergiákat a Szoftverfejlesztő, Lebonyolító, és Megbízó között, illetve olyan felületet alkossunk, amely minden felet tehermentesít.

Piac árérzékenysége.

Piaci edukáció: Sajnos nagyon sokan még régi beidegződések alapján működnek, ami nem feltétlenül segíti az értékesítést. Az adat-alapú gondolkodás segítségével Ügyfeleink forgalma akár 2-5* magasabb lehet, ugyanakkora nyeremény büdzséből. Az ügyfelek nem feltétlenül vannak azzal tisztában, hogy a hagyományos modellben mennyire nem kap megfelelő hangsúlyt a kiberbiztonság, az adattárolás biztonsága.

Önkiszolgáló dashboard használatra igyekszünk tanítani az Ügyfeleinket, de jelenleg a piaci gyakorlat ezzel szemben még a telefonos Ügyfélszolgálatra tart igényt .

 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes mihamarabb kiegészíteni a honlapokat?

Felhasználói adatok jogszabályok által előírt felhő alapú tárolása, a külsős adathordozókra történő exportok helyett. GDPR szabályozások. Marketing megkeresések jogszabály szerinti kivitelezése. “Golden record” = direkt fogyasztói kapcsolat kialakítása a márkák, és vásárlóik között. Különböző korlátozások ellenére is minél hatékonyabb eszközökkel érni el a fogyasztói adatbázist. Transzparens valós idejű riportok, utólagos feldolgozás helyett.

 

Milyen jó tanáccsal látnátok el azokat, akik most kezdik a honlapjuk fejlesztését?

Rendszerben gondolkodás. Egy webfejlesztés sosincs kész, folyamatos agilis fejlesztést, mérést, és a mért adatok segítségével újra tervezést igényel a piaci változásokhoz igazodva.

 

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción?

Rengeteg olyan funkció van a termékben, ami a fogyasztóknak is kényelmi funkció. Pl.: Single sign on regisztráció: a fogyasztók egy közös regisztrációval érnek el minden kampányt. Webshop API bekötés segítségével a fogyasztók akár 1 klikkeléssel részt tudnak venni a játékokban. Egyes Ügyfeleken a regisztráció összeköthető korábbi ügyfél oldalán létrehozott egyéb regisztrációs fiókkal.

 

Számotokra milyen (szervezeti) előnyöket tud nyújtani a mesterséges intelligencia?

Idő megtakarítás, Revenue növelés, Upsales.

 

Milyen AI alapú eszközöket használtok?

Mesterséges Intelligencia-vezérelt nyerteskezelés: Nem kell többé bonyolult Excel táblákkal bűvészkedni, amikor a sorsolások dátumáról, vagy a kiírásnak megfelelő nyertesekről van szó. A PromoLab élő visszacsatolási rendszere kezeli a teljes folyamatot, a nyertes kiválasztásától annak értesítéséig.

MI által vezérelt Anti Fraud: Mesterséges Intelligencia-vezérelt Nyereményvadász-szűrő Rendszerünk megoldja ezt a problémát. Nyereményjátékod díjai az arra érdemes, valós játékosokhoz kerülnek - azok nyerhetnek, akik valóban megfelelnek a feltételeidnek.

Nyeremény piramisok elemzése: Az ajándékmechanizmusok beépített, mindig bővülő skálájával, amelyből kedvedre válogathatnak az Ügyfelek egyedi, a céljainak megfelelő promóciókat, nyereményjátékokat hozhatnak létre.

 

Mit jelent számotokra a kapott elismerés?

Nagyon büszkék vagyunk rá, köszönjük, és mindent megteszünk, hogy a további években kiterjesszük a díjak számát.

 

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

A rendszer további fejlesztése új funkciókkal, ami lehetővé teszi, hogy a HU piac mellett más piacokon is értékesíteni tudjuk.

 

Vissza

"Egyedi tartalmak előállítására törekszünk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a MAON Online Marketing Ügynökséget. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének fő…
Bővebben

"Az ügyfelekért dolgozunk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a GoodSpiritet. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és az…
Bővebben

"Az információ szabad áramlása és elérése a legnagyobb kincs rohanó világunkban!"

2024. 12. 18.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a People of sportsot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba,…
Bővebben
További hírek