Nos, ahogy a FatCat mondja: " Az élet túl rövid ahhoz, hogy ne próbáld ki a FatCat Trans szolgáltatásait!"
Mai interjúnkban szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy a közönség jobban megismerje pályázónkat, a FatCat Trans-t. Kitérünk a cég motivációjára a pályázat során, a honlap fejlesztési fázisaira, illetve érdeklődtünk, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük és milyen céljaik vannak a közeli és távoli jövőben.
Kik vagytok ti?
Mi vagyunk a FatCat Trans Kft, egy innovatív új szereplő a közúti szállítás szolgáltató piacon.
Mikor kezdték a fejlesztését a honlapjuknak/applikációjuknak?
Az ötletelés már nyáron elkezdődött, de az érdemi fejlesztés szeptemberben indult be.
Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres legyen?
Ezek a fázisok még mindig tartanak, de az első jelentős kihívást a koncepció lefektetése jelentette. A fuvarozási/szállítási szektor nagyon szaturált piac, így szerettünk volna egy olyan tengelyt felállítani amivel ki tudunk tűnni az “átlagos fuvaros” imidzsből és nyomot hagyhatunk a célközönségünkben.
Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlap fejlesztése/ elkészítése során?
A kihívások leginkább szemléletbeli eltérések voltak, a dizájn és funkció tekintetében. De ezeket mind-mind sikerült áthidalni koordinációval és rengeteg sok meetinggel. :) Az optimalizáció folyamatos, a viselkedést folyamatosan mérjük és igazítjuk hozzá a tartalmat.
Miért gondoljátok, hogy tiétek ‘Az Év Honlapja’?
Úgy gondoljuk, hogy a hasonló szolgáltatást nyújtó weboldalak között a FatCat weboldala egy merész, különleges oldal. Szerettük volna elérni, hogy az oldal látogatója több oldal böngészése után is emlékezzen ránk.
Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción? Mivel kötelezitek el őket?
A hasznos információkon felül a weboldalunk szórakoztató, humoros elemeket is tartalmaz, mint szövegi, mint képi megjelenés formájában. Igyekeztünk honlapunkat úgy felépíteni, hogy a szórakoztatás ne menjen a hitelesség rovására.
Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?
Mivel a weboldal és maga a projekt frissnek mondható, a B2B partnerek elérése könnyebb feladatnak bizonyult. A B2C célközönségeket még tesztelnünk kell, hogy pontosan oda juthasson el az üzenetünk és szolgáltatásunk, ahol van rá kereslet. Ezek leginkább szolgáltatásbeli meghatározásokkal kapcsolatos kihívások.
Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat/applikációkat?
Tervben van árkalkulátor beépítése, amivel még könnyebbé és kényelmesebbé tehetjük a látogatók számára az oldal használatát, illetve a hőtérképes vizsgálatok alapján minor
oldalbeli átstrukturálás fog történni, hogy minden elem oda kerüljön, ahol a legjobban kézre esik a látogatónak.
Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a látogatókra? Mivel kötelezitek el őket?
Szeretnénk azt a hatást elérni a látogatóknál, hogy a FatCat Transszal valóban nagyon “menő” fuvaroztatni. Elköteleződést jelenthet a látogatóknak, hogy a Fix áras fuvaroknál a konkurencia által kínált kiszámíthatatlan óradíj helyett, valóban előre kiszámítható fix áron fuvaroztathat a megrendelő.
Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?
Nos, ahogy a FatCat mondja: " Az élet túl rövid ahhoz, hogy ne próbáld ki a FatCat Trans szolgáltatásait!" Mivel a projekt valóban frissnek mondható, rövid távú célunk a B2C közönségek kommunikációjának finomítása. Szeretnénk megtalálni a hangunkat ezen fogyasztók körében, mindamellett folyamatosan szinten szeretnénk tartani a céges ügyfél körünket és tervszerűen bővíteni azt. Ezekre fogunk törekedni és elérni azt.
További sok sikert!