,,Szeretnénk továbbra is jó minőségben kiszolgálni az ügyfelek igényeit, a userek igényeit és további díjakat nyerni munkáinkkal, folytatva a 2019-ben megkezdett sort.”
Mai interjúnkban szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy a közönség jobban megismerje pályázónkat, az ACG Reklámügynökséget, akik a Coloron honlapjával neveztek. Kitérünk a cég motivációjára a pályázat során, a honlap fejlesztési fázisaira, illetve érdeklődtünk, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük és milyen céljaik vannak a közeli és távoli jövőben.
Kik vagytok ti?
Mi vagyunk az ACG Reklámügynökség Kft, ez egyik legsikeresebb független ügynökség immáron 20 éve idehaza.
Mikor kezdték a fejlesztését a honlapjuknak/applikációjuknak?
2021 derekán, a fejlesztésben volt egy elég nagy pause az ügyfél kérésére
Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres legyen?
A szokásos lépések voltak, semmi kirívó: megérteni az ügyfél szándékát, megismerni a célcsoportot, a korábbi honlap adottságait, a budgetet és ezen adottságok mentén a legjobbat kihozni magunkból és a témából.
Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlap fejlesztése/ elkészítése során?
Különösebb kihívás nem volt, az fontos volt, hogy egy olyan admin álljon a végén a rendelkezésükre, amit 10+ nyelvet és adott esetben különböző termék portfóliót tudjon kezelni.
Miért gondoljátok, hogy tiétek ‘Az Év Honlapja’?
Nem gondolunk ilyet. Azt gondoljuk, hogy van annyira minőségi munka, hogy érdemes a versenyre nevezni és reméljük, hogy a zsűri és a közönség is díjra érdemesnek fogja találni.
Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción? Mivel kötelezitek el őket?
Szerettük volna minél könnyebbé tenni a választást a lencsék között. Ezért csináltuk meg a színtévesztő tesztet és helyeztünk el edukatív anyagokat a technológia kapcsán is a weboldalon.
Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?
Azt gondoljuk, hogy ez a két dolog kéz a kézben jár, különben billen a projekt. Hiába felelünk meg egy üzleti elvárásnak, ha az nem találkozik a fogyasztók igényeivel és fordítva, szuper, ha örülnek a fogyasztók, de ha üzletileg nem működik a dolog, akkor bele fog állni a földbe a vállalkozás. Az egyensúlyra kell törekedni és ez néha kompromisszumokkal jár.
Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat/applikációkat?
A Whistleblowing-ot érdemes kitenni ????
Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a látogatókra? Mivel kötelezitek el őket?
Reméljük, hogy megismerve a technológiát, megcsinálva a tesztet és megnézve a kínálatot egy olyan platformot tudtunk készíteni, ami segíteni fogja a céget az eladásokban.
Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?
Szeretnénk továbbra is jó minőségben kiszolgálni az ügyfelek igényeit, a userek igényeit és további díjakat nyerni munkáinkkal, folytatva a 2019-ben megkezdett sort.