A kreativitás új dimenziói: két új kategória ’Az Év Honlapja’ pályázaton

Október 15-ig várjuk pályázatodat!
2023-10-04

Új korszak virradt a digitális világban, amikor a mesterséges intelligencia alapú ChatGPT megjelent és felforgatta a nemzetközi digitális teret. Komoly változásokat hozott a technológiai és marketing szektorokban, jelentős hatást gyakorolva a kommunikációra, a tartalomkészítésre és az online interakciókra. Továbbá új lehetőségeket adott a digitális térben zajló fejlesztéseknek is, új dimenziókat nyitva a kreativitásnak, valamint a technológiai megoldások fejlesztésének.

Idén két újdonsággal bővítettük a kategóriák sorát: az ,,Ingatlan” és az ,,Ai alapú marketing megoldások”. Az ingatlanok digitális átalakulása egyre inkább meghatározza életünk mindennapjait. Az új ,,Ingatlan” kategória lehetőséget teremt a honlapoknak és alkalmazásoknak, hogy bemutassák az ingatlanpiac új irányvonalait és technológiai fejlesztéseit. Továbbá megmutassák, milyen innovatív megoldások léteznek az ingatlankeresés és -értékesítés területén. Az AI pedig már most is forradalmasítja a marketinget. A mesterséges intelligencia segítségével személyre szabott tartalmakat hozhatunk létre, nyomon követhetjük a felhasználói viselkedést, és optimalizálhatjuk a kampányokat. Ezeknek az újításoknak köszöntetően már 30 kategóriában van lehetőség nevezni, ezáltal mindenki megtalálhatja a hozzá illő területet és célcsoportot, eszerint pedig a saját versenytársaival mérettetheti meg magát.

 

Ne felejtsétek el, hogy a jövő a digitális térben van, és most itt a lehetőség, hogy Ti is formáljátok azt!

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek