Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

2015-09-18

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. A diákok nemcsak a verseny történetével, kategóriáival és díjazottjaival, hanem annak kommunikációjával, esettanulmányokkal és marketingstratégiájával is megismerkedhetnek.

A digitális vállalati kultúra rohamos térnyerése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Megtanulták, hogyan lehet megjelenni és pénzt keresni a neten, és felismerték, hogy üzletvitelükbe integrálni kell ezeket az internet adta lehetőségeket. Mindehhez elengedhetetlen a honlap, amely nem csupán egy kommunikációs eszköz, hanem annál sokkal több.

Az idén immáron 14. alkalommal meghirdetett ’Az Év Honlapja’ pályázat a weboldalak „versenyeztetésével” és a legjobbak kiválasztásával szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. Bonyhádi Gábor és a pályázat alapítója Varga István a példaértékű pályázatot szeretnék jobban megismertetni a jövő kommunikációs szakembereivel, így a 2015/2016-os tanév I. félévétől kezdve ’Az Év Honlapja’ tantárgy a Budapesti Metropolitan Főiskola tananyagának részévé válik.

A tantárgy célja, hogy bemutassa, hogy egy rohamosan fejlődő digitális gazdaságbeli piacon meghatározó szerepe van a vállalati honlapoknak és a digitális eszközök vállalati kultúrába való integrálásának. A cél, hogy a hallgatók a pályázat és annak nyerteseinek megismerésével tudatosan fejlesszék a digitális marketingismereteiket jövőbeni munkahelyük vagy megbízóik érdekében.  A kereskedelem és marketing szakon tartott ’Az Év Honlapja’ tantárgy a képzés többi kurzusához hasonlóan angol nyelven is hallgatható, és olyan főbb témaköröket érint, mint a pályázat megalapítása, célja, az elmúlt évek díjazottai és sikerük titka vagy a közösségi gondolkodás és a célcsoport elérésének digitális eszközei, továbbá a virtuális együttműködések bemutatására is sor kerül.

’Az Év Honlapja’ pedig már javában zajlik: a szervezők szeptember 1. és október 31. között várják a kizárólag magyar nyelvű honlapok nevezését összesen 25 kategóriában.

Bővebb információ a www.azevhonlapja.hu oldalon, valamint az info@evhonlapja.hu e-mail címen.

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek