,,Látogatóink kiszolgálása és elégedettsége a fő motivációnk"

A Füzéri Várgondnokságot kérdeztük
2023-03-28

Interjúnkban bemutatkozik Az Év Honlapja pályázója, a Füzéri Várgondnokság, akik Turizmus kategóriában Különdíjjal távoztak a díjátadóról. Varga Enikőt, Füzér Vára marketing menedzserét kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

 

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

Nagy öröm és büszkeség számunkra, hogy a szakmai zsűri kifejezte elismerését hosszan tartó fejlesztői munkákkal kapcsolatban.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

Az elmúlt évek alatt egyre elengedhetetlenebbé vált az online térben való még intenzívebb jelenlét, így azt gondoltuk, hogy időszerűvé vált a korábbi honlapunk újragondolása, informatívabbá, átláthatóbbá és trendibbé tétele. Az Év Honlapja pályázat elindítása nagyon jó alkalmat adott arra, hogy szakmai körökben összehasonlítsuk weboldalunkat más honlapokkal, valamint bemutassuk a szakmai zsűrinek és az építő jellegű javaslatokat felhasználhassuk.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végig vinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen? 

Gondos tervezések előzték meg a kivitelezést. Már a nyári szezonban hozzáláttunk a honlap tartalmi, szerkezeti felépítésének kidolgozásához. Leginkább a korábbi felhasználói visszajelzések és az előző honlapon mért statisztikai adatok alapján szerettük volna újra tervezni az oldalt, főként a menürendszert, hogy a látogatók minél hatékonyabban megtalálják a keresett információkat. Ezen kívül sok interaktív designelem megjelenítésével szerettük volna vonzóbbá tenni a fuzervara.hu oldalunkat. Fejlesztőcsapatunk folyamatosan tesztelte és véleményezte a tartalmi és formai megjelenéseket. Öröm számunkra, hogy célunkat sikerült eredményesen megvalósítani és folyamatosan azon dolgozunk, hogy a látogatók igényeinek figyelembevételével aktualitásokkal, hírekkel, érdekességekkel frissítsük oldalunkat.  

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során? 

Egyrészt a sokrétű modern kori látogatói igényeknek kellett megfelelni, másrészt olyan tartalmak összeállítása lebegett a szemünk előtt, amely figyelemfelkeltő, motiváló, izgalmas és élménydús.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Látogatóink kiszolgálása és elégedettsége a fő motivációnk, amelyre kiemelt figyelmet fordítunk, üzleti partnereink nincsenek. 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

Dinamikus tartalmakkal szeretnénk még vonzóbbá tenni a weboldalunkat. Lényegre törő, célzott üzenetek használatát tervezzük és olyan szövegek, piktogramok megalkotását, melyekkel gördülékenyebb az információ megszerzése.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

A visszajelzések alapján látogatóink elégedettek az oldalunkon található információk mennyiségével és minőségével. Egy hozzánk hasonló vidéki településnek elengedhetetlen az online térben való megjelenése és intenzív jelenléte, ezért azt gondoljuk, hogy a közösségi oldalaink mellett oldalunkkal jelentős hatással vagyunk a potenciális idelátogatókra.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Mivel folyamatban van már a honlap többnyelvűsítése, szeretnénk a nemzetközi színtéren való megjelenésünket fokozni.

 

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek