Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2022-08-15

Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legnagyobb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 21. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat, appokat, Hungarikum márkák weboldalait és a legjobb digitális és technológiai megoldásokat várja. Indul 'Az Év Honlapja' pályázat!

A 2021-es évet rekordszámú pályázattal zártuk. Az Év Honlapja jubileumi, 20. évfordulóján 331 pályázó mérettette meg honlapját, applikációját és digitális megoldását a 28 kategória egyikében. A díjátadót a nyerteseknek egy Országos Roadshow keretein belül szerveztük meg! Minden díjazotthoz elutaztunk, és személyesen gratuláltunk nekik munkájuk gyümölcséért. A kezdeményezésünket számtalan digitális hírlap, napilap, hírportál támogatta azzal, hogy tartalmainkat és legfontosabb híreinket közzétették saját hírfelületeiken.

 

 

Nagy örömünkre szolgál, hogy ‘Az Év Honlapja’ az elmúlt 20 évben 5.486 pályázata közül több, mint 830 díjat adhatott át a magyar marketingeseknek, programozóknak és a vállalkozások vezetőinek. Az idei év alkalmával is arra biztatjuk pályázóinkat, hogy legyenek merészek és nevezzék be legfrissebb munkáikat a 28 kategória valamelyikébe. 

Érdemes minél hamarabb jelentkezni, hiszen a ’korán ébredők’ az early bird 20%-os kedvezmény mellett a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.

A pályázatokat 2022. augusztus 15-től lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás pedig csupán egy kattintás, így a nevezők egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával.

 

A linkre kattintva tud tájékozódni Az Év Honlapja pályázatról!

 

Üdvözlettel,

’Az Év Honlapja’ Team

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek