Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium

2022-01-26

A Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) kárbejelentő alkalmazása, valamint a Billingo online számlázó nyerte el a Pénzügyminisztérium támogatásával meghirdetett elismerést, az Év technológiai megoldása díjat - jelentette be sajtótájékoztatóján Budapesten a Pénzügyminisztérium pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkára.

Balogh László közölte, hogy az online fejlesztéseket az elmúlt évek felértékelték, ezért a jubileumi, 20. alkalommal meghirdetett 'Az Év Honlapja' pályázat keretében a legjobb digitális pénzügyi alkalmazásokat is keresték. A pályázatot a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és az Internet Marketing Tagozat írta ki, az ehhez kapcsolódó technológiai különdíjat a PM mellett az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) támogatta.
A sajtótájékoztatón ismertették a szakmai zsűri indoklását. Eszerint a Billingo honlapjának megjelenése és funkciói egyaránt a legmagasabb minőséget képviselik, korszerű módon szolgálva ki a felhasználókat, és segítve a céges ügyintézés szinte minden elemét.

 

 

A MABISZ alkalmazását hiánypótlónak nevezték, kiemelve, hogy egyszerűen és gyorsan teszi elérhetővé a biztosítási adatokat. Az alkalmazás azért is kiemelkedően fontos, mert a baleseti ügyintézés mindig nehéz, segítséget igénylő folyamat - tették hozzá.

 

 

Forrás: Pénzügyminisztérium

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek