Vajon a Te munkád ’Az Év kreatív megoldása’?
Az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázat még 4 napig, november 8-ig várja a pályázatokat Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs megmérettetésére.
Az üzleti életben a kreativitásnak jelentős szerepe van. Sokan úgy vélik, hogy elég csupán egy kreatív ötlettel előállni - ami lehet egy új termék, szolgáltatás, vagy a digitális közegben létrehozott tartalom -, még egy telített piacon is kiemelkedővé lehet válni az újdonság által. Bár a régi, bevált és megszokott dolgoktól való elrugaszkodás kockázatokkal járhat (hiszen egy kreatív ötlet nem feltétlen jelent a gyakorlatban is megvalósítható és hasznosítható elképzelést), gyakran még így is érdemes ezt a szemléletet követni.
Az online térben a lehetőségek határa a csillagos ég: digitális kreatív megoldásnak tekinthető minden olyan weboldal, hírlevél és megoldás, amik egyediségükkel és leleményességükkel hívják fel magukra a figyelmet. A pályázaton a zsűri ezen a kategórián belül a legkiemelkedőbb és legfantáziadúsabb megoldásokat díjazza.
Miket nevezhetsz ebbe a kategóriába?
- Instagram-, Facebook, TikTok tartalmakat
- Elektronikus hírlevelet
- Bannert, popup-ot,
- Branded content és branded entertainment tartalmakat,
- Landoló oldalt,
- Díjakat és elismeréseket,
- Fintech megoldásokat
- Minikampányokat
- és egyéb kreatív projekteket.
Pályázz Te is ’Az Év Honlapja’ pályázaton, és zsebeld be az elismeréseket!