Közösségi oldal és marketing megoldások kategóriába tartozik a weboldalad?

2021-10-28

A közösségi oldalak, vagy közösségi hálók egyik fő célja, hogy a felhasználó szabadon kommunikálhasson ismerőseivel, vagy akár egy idegennel is egy adott témában.

Az online közösségi portálok nélkül ma már elképzelhetetlen az emberek élete. Az internetfelhasználók ezeken a felületeken tesznek szert új ismeretségekre, itt tartják a kapcsolatot a barátaikkal, találkozókat szerveznek stb.


Ezek a platformok arra is lehetőséget teremtenek, hogy megosszák a fényképeiket, videóikat, hangulataikat a barátaikkal és többi ismerőseikkel.

Azok a kommunikációs lehetőségek, amiket ezek a weboldalak kínálnak, vonzók lehetnek minden korosztály számára. Különböző eszközöket nyújtanak a felhasználóknak, melyek segítségével könnyedén kifejezhetik saját egyéniségüket, érzelmi állapotukat, hangulataikat és véleményüket. A másokkal való kapcsolattartás és interakció, az információ áralmása az oldalra látogatók között kulcsszerepet játszik. 

A tematikus közösségi platformokra általában azok látogatnak, akiknek valamilyen információra van szükségük egy termékről, szolgáltatásról. Az itt folyó chatek segítségével, az egymás számára ismeretlen felhasználók egy közösséget alkotnak és segítik egymást tapasztalataikkal.


Ebbe a kategóriába olyan weboldalak nevezéseit várjuk, melyek közös érdeklődéssel rendelkező felhasználók csoportjait jelenítik meg. Mivel az állandó többirányú kommunikáció alapvető része ennek a szekciónak, így a fogyasztó is beleszólhat, szerkesztheti, sőt irányíthatja is a tartalmat. Fontos, hogy mindez kiegészüljön egy teljes mértékben felhasználóbarát és könnyen navigálható felülettel, amely így tökéletesen előtérbe tudja helyezni a célcsoport preferenciáit.

Szeretettel várjuk ’Az Év Honlapja’ pályázaton a közösségkovácsoló weboldalakat.

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek