Milyen weboldalak tartoznak az Ifjúsági kategóriába?

2021-10-20

14 – 18 éves magánszemélyek, akik általában még javában középiskolai tanulók. Ez esetünkben a Z generáció.

Z generáció tagjai jellemzően 2000 és 2010 között születtek. Tagjai tipikusan különböznek az előző generációk - főleg a közvetlenül megelőző Y generáció tagjaitól. Egy új típusú nemzedék, amelynek kialakulásában a technika száguldó fejlődése játszott rendkívül fontos szerepet. Az 1990-es évek végén születettek és az annál fiatalabbak belecsöppentek a digitális technológiák világába, amelyben már elképzelhetetlen élni a mobiltelefonok, illetve más digitális és kommunikációs eszközök használata nélkül. A Z generációra használt másik fogalom a Marc Prensky által alkotott „digitális bennszülöttek” kifejezés.

A kommunikációs eszközök fejlődésével és gyorsaságával egyre több információhoz jutnak, és ezeket máshogy dolgozzák fel, ami miatt másképp is gondolkodnak, mint az X vagy az Y generáció tagjai.

Az előzőekből adódóan kreatívak, más szemmel nézik a világot, állandóan meglepetéseket okoznak. Önállóbbak, bátrabbak, vállalkozó szelleműek, ezért nem ritka, hogy ma már fiatalok is alapítanak vállalkozásokat, esetleg fejlesztenek honlapokat.


Az ifjúsági kategóriába tehát a fiatalok által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott személyes weblapok szerkesztői/tulajdonosai jelentkezhetnek. Ennek ’Az Év Honlapja’ pályázatban semmiféle tartalmi megkötése nincs, tehát témától függetlenül nevezhetnek a fiatalok. Különleges, kreatív és látványos megoldásokat felvonultató honlapokat várunk.

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek