Hosszabbít Az Év Honlapja!

2014-10-31

Újabb lehetőség nyílik a nevezésre azoknak, akik még nem jelentkeztek 'Az Év Honlapja' pályázat idei versenyére.


A szervezők ugyanis az érdeklődésre, illetve a hosszú hétvége miatti kiesésre hivatkozva meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közösen rendezett pályázatát.

"A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni egy életen át tart" - mondta Philip Kotler, a szakma egyik legnagyobbja. 'Az Év Honlapja' pályázat már 13. éve azért létezik, hogy a hazai digitális marketing szemléletet megváltoztassa, átformálja, új irányokat mutasson azoknak a szakembereknek, akik ezen a pályán dolgoznak. Rengeteg lehetőség rejlik benne, amit a vállalkozások még nem mernek elhinni. Kétség sem fér hozzá, hogy vannak, akik már elindultak az úton, ezt évről-évre a pályázatokból látjuk"- nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.

'Az Év Honlapja' zsűrije október elején már megtartotta első ülését, melyen a tagok nagy örömmel vették, hogy a nevezések idén is rendkívül jó minőségűek és egyetértettek abban, hogy most is nagy munka lesz kiválasztani a legjobbakat. A szakmai szempontok nem változtak: dizájn, impresszió, innovativitás, interaktivitás, navigáció, reszponzivitás és a kategóriának megfelelő tartalom az, amit szem előtt tartanak az értékelésekkor.

A pályázatokat a meghosszabbított határidőnek köszönhetően 2014. november 10-ig várják a szervezők. A közönségszavazásnak természetesen nincs vége, a pályázat indulásától egészen 2014. november 19-ig, - a pályázat Facebook oldalán - bárki szimpátiáját fejezheti ki egy-egy honlap iránt.

Az Ifjúsági kategóriát idén is a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának Kereskedelem és Marketing szakos hallgatói értékelik majd, ezzel biztosítva teret a következő generáció online marketingeseinek is. A díjátadónak 2014. december 3-án a már jól megszokott helyszín, a csodálatos Hotel Hélia gálaterme ad otthont, ahol 2014 legjobb pályázatai kerülnek majd díjazásra.
 

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek