Lidl - Túl az egyszerű termékbemutatáson

2021-07-23

Folytatódik 'Az Év Honlapja" 20. születésnapja alkalmából létrehozott interjúsorozat a korábbi évek nyerteseivel. A mai napon a Lidl Magyarország rövid beszámolóját olvashatjátok weboldalunkon.
 

Nagy megtiszteltetés volt számunkra, hogy 2018-ban vállalatunk nyerte el Az Év Honlapja díjat Kereskedelem kategóriában. Vásárlóink elismeréseként tekintünk erre a megtisztelő díjra – elismerése mindannak a munkának, amelyet kollégáink az évek folyamán a vállalat honlapjának a lidl.hu építésébe, fejlesztésébe és folyamatos megújulásába fektettek.

Hisszük azt, hogy a jövő a digitális marketing szerepének folyamatos felértékelődését hozza magával, melyben vállalatunk is az élen kíván járni a hazai piacon és világszerte egyaránt.

Azt gondoljuk, hogy Az Év Honlapja versenyen való részvétel évről évre kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a szakma megmérettesse magát, és a verseny felhívja a figyelmet a digitális marketing fontosságára.

Gratulálunk a 20 éves jubileumhoz, a szervezőknek pedig köszönjük azt az áldozatos munkát, amit ez idő alatt e rangos verseny megteremtésébe és lebonyolításába fektettek!

Tőzsér Judit

Lidl Magyarország

Vállalati kommunikációs vezető

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek