A Sofőrhívó értékelése Az Év Honlapjáról!
’Az Év Honlapja’ pályázatunk idén ünnepli 20. születésnapját, amelynek alkalmából egy rövid interjúsorozatot készítünk eddigi díjazottjainkkal. Most a Sofőrhívón van a sor!
A Sofőrhívó – Sofőrszolgálat Versenyeztető applikáció eddig háromszor érdemelte ki munkájával Az Év Honlapja díjat!
1. Bemutatkozás, Kik vagytok, mivel foglalkoztok?
2015-ben életre hívtuk a Sofőrhívó applikációt, azóta pedig folyamatos fejlesztésekkel tesszük kényelmesebbé és praktikusabbá a használatát. Olyan online piacteret teremtünk a tucatnyi sofőrszolgálat és a saját autójukkal utazni vágyók között, amivel leegyszerűsítjük és biztonságosabbá tesszük mindkét félnek a pótsofőr szolgáltatást. Az utas számára különböző sofőrszolgálatok ajánlatai objektíven összehasonlíthatóvá válnak anélkül, hogy különböző szolgáltatókkal kellene telefonon egyeztetni. Ezáltal elkerülhetőek az órákig elhúzódó várakozások, a túlárazott szolgáltatás és az évek óta működő valós értékelési rendszernek köszönhetően a rossz szolgáltatások aránya is jelentősen csökken. A sofőrszolgálatok pedig könnyebben és gazdaságosabban juthatnak fuvarhoz, mint más hirdetési formákkal.
2. Mennyire veszitek komolyan a digitális marketing kihívásait?
Mivel az általunk nyújtott sofőrszolgálat közvetítés is teljes mértékben online történik, így egyben önmaga reklámja is. Éppen ezért mind a funkciók, mind pedig a dizájn kialakításakor szem előtt tartjuk, hogy maximálisan igényes és felhasználóbarát legyen. A digitális marketing számunkra különleges jelentőséggel bír, hiszen nem csak üzleti, de etikai szempontból is nagyon fontos üzenetet közvetítünk: az ittas vezetés elkerülését.
3. Anno miért döntöttetek úgy, hogy beneveztek Az Év Honlapja pályázatra?
Fontosnak tartjuk, hogy időről időre külső szakmai szemlélő is véleményezze a Sofőrhívó csapata által végzett munkát, hiszen egy szakmai zsűri egészen más aspektusból tudja megítélni, mint a felhasználóink visszajelzéseikben.
4. Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?
Nagy örömünkre már többször is büszkék lehettünk Az Év Applikációja kategóriában elért eredményeinkre. 2018 -ban Minőségi díjat, 2017-ben és 2019-ben pedig Különdíjat nyert a Sofőrhívó – Sofőrszolgálat Versenyeztető applikációnk a kiváló munkákból álló mezőnyben.
5. Milyen előnyöd származott abból, hogy Az Év Honlapja díjazott lettél?
Média felületeinken büszkén vállalhatjuk, hogy már háromszor Az Év Applikációja díjazottak lettünk Az Év Honlapja versenyen belül, ami partnereink felé is mutat egyfajta minőségi garanciát.
6. Mennyire ösztönzött, hogy a szakmai zsűri elismerte a munkátokat?
A szakmai elismerést nagyon fontosnak tartjuk, hiszen visszajelzést kapunk arról, hogy jó irányba haladunk.
7. Mit jelent számodra egy jó weboldal? Amikor a saját díjnyertes weboldalatokat fejlesztettétek, milyen szempontokat vettetek figyelembe?
Könnyen kezelhető, felhasználóbarát, hasznos és igényes egy általunk jónak talált webes felület, mi is ennek fényében alkottuk meg a Sofőrhívót. Emellett szolgáltatásból adódóan a biztonság is nagyon fontos, amit szintén szem előtt tartottunk a munkánk során.
8. Számodra mit jelent a digitalizáció, milyen céges vagy személyes kihívások előtt állsz?
A digitalizáció jelenti a jövőt, sőt már egyre inkább a jelent, mára gyakorlatilag kikerülhetetlenné vált az élet szinte minden területén. Számunkra a kihívásokat pedig az újdonságok követése, sőt, megalkotása jelenti. Folyamatosan célként lebeg a szemünk előtt, hogy a papír alapú üzletmenetet a minimálisra csökkentsük és a digitális térben mozogjunk. A szerződés, számlázás teljesen elektronikusan történik, és csak az elkerülhetetlen esetekben használunk offline eszközöket.
9. Mit gondolsz, mit hoz a digitális jövő a szakmádban? Merre érdemes tartani?
Tavaly már bevezetésre került a Sofőrhívó applikáción keresztüli egységes bankkártyás fizetés, várhatóan ez az irány egyre nagyobb mértékben veszi majd át a készpénzes kifizetések helyét. Várhatóan ahogy egyre nagyobb lesz az igény az applikáción keresztüli sofőrszolgálat rendelésre a telefonhívásos megoldás helyett, úgy egyre nagyobb réteget kell majd kiszolgálnunk az online térben.
10. Kiknek ajánlanád, hogy vegyenek részt Magyarország legnagyobb digitális versenyén?
Minden olyan vállalkozónak, digitális alkotónak, aki szívét-lelkét, munkáját maximálisan beleadta weboldala, applikációja elkészítésébe, mert a szakmai visszajelzés fontos, munkájuk pedig a verseny által több emberhez eljuthat.
11. Mit kívánsz Pályázatunknak 20. éves szülinapja alkalmából?
Sok izgalmas, érdekes, minőségi pályázati anyagot kívánunk ebben az évben és még legalább ugyanennyi izgalmas évet!
12. Mi volt a legérdekesebb történeted, ami a digitalizációhoz kapcsolódik?
Számtalan jópofa történetünk van. A kedvencünk, amikor egy műszakilag kevéssé képzett sofőrszolgálat partnernek kellett telefonon segíteni a számlázóprogramunkkal való adatkapcsolatot létesíteni. A rendszer egyszerűségét mutatja, hogy kb. 5 perc alatt tudtuk teljesíteni a feladatot.
13. A partnereid hány százaléka érkezik a weboldaladról vagy a közösségi média felületeidről?
A Sofőrhívó – Sofőrszolgálat Versenyeztető applikáció egyben maga a termék is, így erre nem tudunk konkrét választ adni. De úgy gondoljuk, hogy az app minőséget dicséri, hogy fizetett hirdetés nélkül, legtöbb esetben szájmarketing útján folyamatosan bővül a felhasználói körünk.
14. Min lepődtél meg a weboldaladdal kapcsolatban?
A pandémia idején sem állt meg teljesen a forgalom és az már a kisebb enyhítéseket is igen meglepő aktivitás követte, vagyis amint lehetett menni szórakozni, a sofőrszolgálat rendelési kedv is egyből visszajött.
15. Milyen fejlesztéseket terveztek a weblapon?
Jelenleg túl vagyunk egy teljes körű külső-belső felújításon, melynek keretében egyebek mellett pontosabb címmegadással, biztonságos online fizetéssel, és ehhez kapcsolódó automatikus számlakiálltással egészült ki a sofőrszolgálat rendelő rendszerünk. Ezek finomhangolása vár jelenleg ránk. A többi legyen meglepetés!
16. Hogyan látod, merre fejlődik a digitális jövő?
Egyértelműen egyre nagyobb teret fog nyerni és a legtöbb hivatalos tevékenység is áthelyeződhet a digitális térbe. Ennek nagy lendületet adott most a vírus szülte kényszerhelyzet. Mind a köz-, mind pedig a magánszférában egyre több szolgáltatás kerül át a digitális térbe. A dinamikusan bővülő adathalmazokra épülő elemzések pedig az ügyfelek minőségibb kiszolgálását eredményezik.
Bízunk benne, hogy mások érdeklődését is felkeltette cikkünk. A pályázatra a nevezés idén is nyitva tartja kapuit minden lelkes nevezőnek! A leggyorsabbakat earlybird kedvezménnyel várjuk!