Nyilatkozott többszörös nyertesünk, a Billingo

2021-04-23

Az idén ünnepeljük ’Az Év Honlapja’ pályázatunk 20. éves jubileumát, amely a legnagyobb hazai digitális megmérettetés, amely a pályázóink támogatásával és bizalmával valósulhat meg minden évben.

Nagy utat tettünk meg az elmúlt években. Együtt fejlődtünk a hazai digitalizációval. Büszkék vagyunk pályázóinkra és általuk elért eredményekre. Ebből az alkalomból szeretnénk indítani egy egész éven át tartó interjú sorozatot az elmúlt évek nyertesivel!

Korábbi nyerteseink elmondják nekünk tapasztalatukat és élményeiket, amiket a nevezéstől egészen a megérdemelt díj kézbevételéig szereztek!

Billingo partnerünk a tavalyi versenyen, 2020-ban, zsinórban 5. alkalommal nyert több kategóriában is. Munkájuk és belefektetett energiájuk elnyerte jutalmát. Egy rövid beszélgetés során elmesélték nekünk milyen volt részt venni Az Év Honlapja pályázaton.

1. Bemutatkozás, kik vagytok, mivel foglalkoztok?

A Billingo online számlázó vagyunk. Nyolc éve azt tűztük ki célul, hogy magyar cégek százezrei intézzék rajtunk keresztül a napi munkájuk egy fontos részét. 

 2. Mennyire veszitek komolyan a digitális marketing kihívásait?

Azt szeretnénk, ha a vállalkozások mind digitálisabbak lennének és minél több automatizmussal nyernének időt maguknak. Ezért számunkra a digitális kommunikáció anyanyelv. Mindennap keressük az új lehetőségeket, szoftvereket és felületeket.

  3. Anno miért döntöttetek úgy, hogy beneveztek Az Év Honlapja pályázatra?  

A cég weboldala különleges jószág: bár magáról a cégről szól, valójában az ügyfélnek készül. Úgy gondolkodtunk, hogy a billingo.hu nem a miénk, nem a saját igényeinknek kell megfelelnie, hanem azoknak a vállalkozóknak, akik online megoldásokat keresnek. A pályázat arra adott lehetőséget, hogy lássuk, sikerült-e önmagunk helyett az ügyfelekhez szólva elkészíteni a céges honlapot.

  4. Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?

Már zsinórban 5. éve kapunk elismerést a pályázaton. 2020-ban a teljesen megújult oldalunk B2B kategóriában különdíjat, valamint szolgáltatás kategóriában Minőség Díjat kapott.

  5. Milyen előnyöd származott abból, hogy Az Év Honlapja díjazott lettél?

Ez az elismerés jutalom volt a csapatnak, hiszen házon belül oldottuk meg az oldal tervezését, grafikáját és szövegezését is. Több területünk két hónapos közös munkája volt az új oldal, a díj pedig ezt a munkát ismerte el.

  6. Mennyire ösztönzött, hogy a szakmai zsűri elismerte a munkátokat? 

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy magas tehetségsűrűség legyen elérhető a Billingónál: gyorsan változó környezetben technológiai startupként kiemelkedő szakemberekkel dolgozunk. De azt, hogy mire vagyunk képesek és hol tartunk, hitelesen külső szakértők tudják megállapítani. Ezért dolgozunk auditorokkal és ezért fontos nekünk a szakmai zsűri elismerése is a díjaknál.

  7. Mit jelent számodra egy jó weboldal? Amikor a saját díjnyertes weboldalatokat
      fejlesztettétek, milyen szempontokat vettetek figyelembe?

A weboldal egy online szoftvernél sokkal több digitális névjegynél. Az arculatot, a hitelességet és mivel innen érkezik hozzánk a felhasználó, az árbevételt is jelenti. Csak a grafikai csapatunk 421 munkaórát töltött a tervezéssel, és 482 módosítást hajtottunk végre az első terv és a most látható oldal között.

  8. Számodra mit jelent a digitalizáció, milyen céges vagy személyes kihívások előtt állsz?

A következő évek legfontosabb kérdése a kkv-k számára is az adatok megértése lesz. Egy táblázat egyik cellájában árválkodó számsor önmagában értéktelen, de ha ismerjük a sorok és oszlopok jelentését, tehát releváns kontextust kap, akkor információvá változik. Nehéz lesz minden cég számára a nála keletkező sok adat közül kiválogatni a fontosokat, egyáltalán pontosan mérni és megtisztítani az adatsorokat. Csak ezek alapján lehet elemezni és következtetéseket levonni belőlük. Ezt mindenki most tanulja.

  9. Mit gondolsz, mit hoz a digitális jövő a szakmádban? Merre érdemes tartani?

Egy jól megismert, könnyen használható és feddhetetlenül biztonságos felületen szeretnének az emberek a lehető legtöbb dolgot elintézni. A kihívásunk az, hogy idén már ne csupán számlázóprogramként lásson minket a piac, hanem világossá tegyük, hogy a Billingo mennyivel többre képes.

10. Kiknek ajánlanád, hogy vegyenek részt Magyarország legnagyobb digitális versenyén?  

Akinek fontos a minőség, az mindig keresi, hogyan mérje és kikhez igazítsa a saját munkáját. Az Év Honlapja egy mérce, amihez igazodni lehet, ezért mi is évről évre a pályázók között leszünk.

11. Mit kívánsz Pályázatunknak 20. születésnapja alkalmából?

Gratulálunk a két évtizedes szakmai munkához! Minden évben egyre jobb pályázatokat kívánunk nektek, hogy a kiválasztás szakmai kihívás és egyben élvezet is legyen.

13. A partnereid hány százaléka érkezik a weboldaladról vagy a közösségi média felületeidről?

Az ügyfeleink kizárólag online érkeznek hozzánk, látjuk, hogy növekvő számban mobiltelefonról, de azt is látjuk, hogy az összetett pénzügyi műveletekhez még asztali gépet használnak. Másképp használják a szolgáltatásunkat mobiltelefonról és asztali gépről, ez a kihívás pedig nagyon izgalmas feladatot ad nekünk, melyre nagyon hamar egészen új megoldásokat mutathatunk majd be.

14. Min lepődtél meg a weboldaladdal kapcsolatban?

Évi több millió látogatót kiszolgálva rengeteg analitikai adatunk van. Igyekszünk bonyolult hipotéziseket fölállítani és megvizsgálni, majd aszerint optimalizálni az oldalt. Mégis az egyik legjobb visszajelzést kapott ötletünk egészen banális egyszerűségű: megnéztük, ügyfeleink többsége milyen életkorú, és az ő gyermekkorukban kedves popkulturális utalásokat rejtettünk el az oldal különböző részein. Ezek emocionális bevonódást okoznak, és kaptunk visszajelzéseket arról, hogy mennyire feldobják a weblap használatát, pedig apróságokról van szó.

15. Milyen fejlesztéseket terveztek a weblapon?

Idén óriási változás előtt áll a weboldalunk: néhány hónapon belül szeretnénk megmutatni, hogy a 2021-es Billingo már egészen más, mint a 2020-as volt. Nem kell sokat várni, hogy újra legyen miről beszélgetnünk :)
 

Reméljük minden nyertesünk ilyen pozitív élményeket szerzett a nevezés során.

Bízunk benne, hogy mások érdeklődését is felkeltette cikkünk. Jó hír, hogy pályázatunk idén is keresi és díjazni szeretné a legjobbakat!

Az első nevezőket earlybird kedvezménnyel várjuk!

Vissza

"Egyedi tartalmak előállítására törekszünk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a MAON Online Marketing Ügynökséget. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének fő…
Bővebben

"Az ügyfelekért dolgozunk!"

2024. 12. 19.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a GoodSpiritet. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és az…
Bővebben

"Az információ szabad áramlása és elérése a legnagyobb kincs rohanó világunkban!"

2024. 12. 18.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a People of sportsot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba,…
Bővebben
További hírek