A Kreatív Vonalak 11 díjjal gazdagodott
A Kreatív Vonalak az idei évben elképesztő teljesítményt nyújtott. A 2020-as 'Az Év Honlapja' versenyen 11 díjat adhattunk át Nekik! Szívből gratulálunk és 2021-ben is további sok sikert kívánunk!
Borostyánfal – Örökzöld kerítések pályázattal Agrár kategóriában ’Az Év Honlapja Díjat’ nyert. A weboldal kiváló példája annak, hogyan lehet megfogni a látogató figyelmét, ha egy olyan terméket árulsz, amely a kerted természetes része lehet akár dekorációként, akár térelválasztóként. A weboldal ajánlásokat tesz és ötletek ad a magánkertek tulajdonosainak, hogyan rendezhetik be esztétikusan és ötletesen zöld tereiket.
Klikkmarketing – klikk me baby one more time a B2B kategóriában Az Év Honlapja Különdíjat érdemelte ki! A B2B weboldalak között kifejezetten üde és profi kivitelezésű weboldallal találkozott a zsűri. Az oldal tökéletesen összefoglalja és átadja a cég szolgáltatásait és az azokhoz kötődő egyéb tartalmakat. Az oldalt böngészve könnyű elhinni a cégről, hogy értik a dolgukat és sikerül bizalmat építeniük a felhasználóban. Mi szívesen dolgoznánk velük a weboldal alapján. És mi más lenne a végső célja egy B2B weboldalnak, mint ilyen reakciót elérni.
Továbbá Szolgáltatás kategóriában is nyert Az Év Honlapja Különdíjat! Szépen összerakott weboldal, amin jól harmonizál a gazdag tartalom, a képzések és a webes ergonómia.
https://www.klikkmarketing.hu/
Geekbee – Ne legyen többé szívás a WordPress tárhely B2B kategóriában Az Év honlapja különdíjat nyert! A tárhelyszolgáltatás piaca nem könnyű. Azt gondolom mindannyian találkoztunk már számos oldallal ebben a témában, de nagyjából egyiket sem tudjuk visszaidézni. Nos abban mindenki biztos lehet, hogy ha a GeekBee oldalát egyszer meglátogatja, akkor, ha tárhelyszolgáltatás után nézelődik a jövőben, akkor eszébe fog jutni. Egészen merész és a megszokottól erőteljesen eltérő megközelítéssel lett kialakítva. A mézzel írt 404-es oldal örök emlék marad minden zsűritag számára.
Junior Optika – A látásunk határozza meg, hogyan látjuk a világot Egészségügy kategóriában Az Év Honlapja Különdíjat nyert! A Junior Optika mindent tud, ami egy látszerész üzlet honlapjától elvárható, de ezen felül egy picit többet is. A márkaépítés, a sztoriépítés ügyesen van beleszőve az oldalba. A honlapról sugárzik a szakmai hozzáértés, amely bizalmat kölcsönöz. Meglehetősen felkészülve, lépésről-lépésre mutatja be a pácienseknek/potenciális vásárlóknak a kínált szolgáltatásokat. Ilyen egy XXI. századi optikai üzlet honlapja, ezért a szakmai zsűri Az Év Honlapja Különdíjban részesítette az oldalt.
Reflexshop – Game mode: ON - Te következel! Kereskedelem kategóriában Az Év Honlapja Minőségi Díjat kapott! Játékot vásárolni sokszor nehezebb, mint azt gondolnánk. Döntést hozni egy ilyen könnyed témában is kimerítő és nehéz lehet. Ennek a problémának a megoldásában segít a Reflexshop új weboldala a játékot vásárló közösségnek. A gazdag kínálat mellett olyan ötletes megoldások segítik a döntést, mint az egyes játékok mellett található szubjektív értékelők.
Budapest Bár – A hamisítatlan örömzene ’Az Év Honlapja’ díjat nyert Művészek, közszereplők honlapja kategóriában! A Budapest Bár hamisítatlan örömzene mellé, hamisítatlan öröm weboldalt készített. És bizony az Örömzenének megfelelő a design. Egy nagyon korrekten összerakott felületről van szó.
Papírbatyu, a papírtáska menő, Szolgáltatás kategóriában Az Év honlapja Különdíjat nyert! Papírbatyu - papírtáska 1000 variációra. Az Év Honlapja zsűrije azt díjazza ebben a weboldalban, hogy egy általános használati tárgynak csinál magas termékszintű marketing bemutató weboldalt. Papírtáska típusok, választható papírok, tudástár, hogyan készül... Ez a weboldal tényleg mindent tartalmaz, amit a papírtáskákról tudni kell.
Csakhal – Kérsz egy falat halat? Vendéglátás kategóriában Az Év Honlapja Különdíjat kapott! Egy halom weblap megnézése után bukkant a zsűri erre a hallatlanul látványos weboldalra. A Csakhal bisztró nem osztja a Némó nyomában című film vega cápáinak véleményét, ami szerint a „A hal nem lakoma csak koma!”. A weboldalon a Kreatív hullámos Vonalak megjelenése egyfajta áthallás a víz tematikára. Számos funkcióval igyekeznek megelőzni az éhhalált. Például Asztalfoglalás, Ajándékkártya és Ételkiszállítás. Az elkészült ételeket kiviszi a futár, vagy lehet akár elviteles rendelés is. De halpénzzel fizetni sajnos nem lehet. Könnyű kezelhetőség, letisztult tartalom jellemzi az oldalt, ez komoly haladás a vendéglátás kategóriában. Talán arra is van egy halvány remény, hogy nem csak Debrecenben, hanem más városban is nyissanak éttermet. A pályázót nem Halmozzuk tovább a dicséretekkel. Inkább haladéktalanul átnyújtjuk Az Év Honlapja vendéglátás kategóriájának Különdíját. Reméljük, hogy hallunk még róluk!
Vagyaim.hu arculatváltás E-kereskedelem kategóriában Az Év honlapja különdíjat nyert! Különdíjat kapott a vagyaim.hu weboldal. A weboldal nevéhez méltóan hölgyek és urak szexuális életét hivatott érdekesebbé tenni. A téma nehézsége dacára ízlésesen és tényszerűen mutatja be a weboldal a termékeket, komoly hangsúlyt fektetve az anonimitásra mind az online vásárlás folyamatában, mind a szállítás kapcsán. Az összetett keresőnek köszönhetően minden felnőtt könnyen megtalálhatja a keresett termékeket.
Továbbá Kereskedelem kategóriában is zsebelt be Az Év honlapja Különdíjat! Mindig hasznos elszakadni a kliséktől és valami újat alkotni a területen. A Vágyaim.hu esetében ez sikerült, így az új honlappal kitörtek a felnőtt termékeket értékesítő webáruházak egyformaságából. Ezzel is bebizonyította a cég, hogy az érzékeny témát lehet kezelni felnőtt módon is.