Mire figyeljünk oda, ha webshopot indítunk -2. rész

2020-01-20

Ha webshopot szeretnénk felépíteni fontos, hogy az oldalunk könnyen kezelhető és felhasználóbarát legyen, mivel ezek a tényezők is hatással lehetnek a potenciális vásárlókra.

Termékleírás

A vásárlók egy webhopon keresztül történő vásárlás előtt a termékkel fizikailag nem tudnak érintkezni, ezáltal fontos, hogy a termékleírást a célközönségre, annak stílusára kell alakítani, illetve átfogó, részletes információt kell adni a termékről, ezáltal segítve a könnyebb vásárlói döntést.

Sebesség

A keresőoptimalizálás során fontos, hogy oldalunk sebességét növeljük, ezáltal a Google is előbbre helyez a rangsorban, illetve a vásárló számára is fontos, hogy egy-egy rendelés során ne kelljen hosszú ideig várakozni. Ha az oldalunk nem elég gyors, azzal azt kockáztatjuk, hogy a potenciális vásárló egy másik, gyorsabb oldalon rendeli meg a terméket.

A gyorsítást elősegítheti, ha például az interaktív elemeket az oldalunkon beágyazzuk vagy, ha csökkentjük a képek fájlméretét.

Gombok

Érdemes a webshopon belül a különböző gombokat jól láthatóan elkülöníteni más figyelemelterelő részektől, szövegektől, reklámtól, illetve lehetőleg az oldalon felül megjeleníteni, hiszen ezáltal a vásárló könnyebben tájékozódik.

Szállítás és fizetés

A szállítási és fizetési módoknál célszerű minél több választási lehetőséget feltüntetni, hiszen a különböző emberek különböző lehetőségeket preferálnak. A kitöltés során igyekezzünk egyértelművé tenni a szállítási költségeket, ezzel kiküszöbölhetjük az esetleges reklamációkat.

A szállítást, hogyha nem mi végezzük, akkor igyekezzünk megbízható céggel együtt dolgozni.

Problémakezelés

Amennyiben mégis panasz érkezik, fontos, hogy megfelelően kezeljük, minden levélre válaszoljunk, hiszen ezáltal bizalmasabb kapcsolat alakulhat ki vevőinkkel. Ha hibáztunk mindenféleképpen ismerjük el, illetve orvosoljuk azt.

Érdemes az e-mail címen kívül további elérhetőségeket is megadni oldalunkon.

 

Forrás:

https://www.k-design.hu/sikeres-jo-webaruhaz

https://egyedihonlapkeszites.hu/egy-webaruhaz-fontosabb-jellemzoi

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek