Az idén is keressük az év legjobb honlapjait
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén is átadja Az Év Honlapja 2019 díjakat. Az MMSZ huszonhat kategóriában várja a pályázatokat, mint különböző cégek honlapjait, digitális megoldásait és influencer kampányokat 2019. november 6-ig.
A Magyar Marketing szövetség már tizennyolcadik alkalommal szervezi meg a 2011-ben alapított digitális megmérettetést, Az Év Honlapja versenyt, melyben a szakmai zsűri az ország legjobb, honlapjait, kreatív és digitális megoldásait, applikációit, valamint influencer és közösségi kampányait keresi. Számos elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, ezért magyar fejlesztésű, de angol nyelvű oldalakkal is lehet már pályázni. A szakmai zsűri több szempontból vizsgálja meg a benyújtott pályaműveket, melyeket később kategóriánként díjaz, ezzel Magyarországon elismeri, mint csoportjában legkiemelkedőbbet és ezzel a nevezettek erősíthetik hírnevüket. Ezen kívül kiosztják a közönség választása alapján, a Közönség Kedvence díjat is a legtöbb szavazatot kapott pályázatnak.
A pályázat célja
Az internet rohamos fejlődése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Pályázat célja elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására. Cél még a hazai online-kultúra erősítése, utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.
Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merőben új gondolkodásmóddal integrálnia kell üzletvitelébe az internet adta lehetőségeket.
A pályázat zsűrije a hazai marketing szakma kiemelkedő szereplőiből áll, akik a benyújtott pályázatokat több szempontból, mint Design, User Experience, Kreativitás, Reszponzivitás, illetve a kategóriának megfelelő tartalom alapján rangsorolják a pályázatokat, majd díjazzák az záró ünnepségen.
A zsűri elnöke Dr. Eszes István (BGE egyetemi tanár), illetve szakmai szempontból vizsgálják a műveket Béres Ferenc Attila (Hungária Média), Béres Szilárd (Media Sales), Bonyhádi Gábor (Codecool), Éles László (Infoartnet Kft.), Kolma Kornél (SAKKOM Interaktív), Lévai Richárd (Liftup), Mucsi Csaba (AmBudPek Kft), Somogyi Dóra (New Wave Media - Origo), Somogyi Péter (Evomedia Sales House), Szabó-Dudás Péter (Markweb Kft.), valamint Varga István (MMSZ).
A pályaműveket az azevhonlapja.hu weboldalon tudják leadni a nevezők, ahol részletes tájékoztatást is találnak a feltételekről, illetve a zsűri általi szempontokról is. A Magyar Marketing Szövetség huszonhat kategóriában várja a pályaműveket. A nevező cégeknek, magánszemélyeknek be kell mutatniuk honlapjukat, digitális megoldásukat vagy kampányukat és annak célját, valamint a célcsoportját Az Év Honlapja weboldalon. A kategóriákról bővebben itt olvashatnak.
Nevezési határidő: 2019. november 6. (éjfél)
Díjátadó
A díjak átadására 2019. november 27-én az Extrában kerül sor. A díjátadó után a Magyar Marketing Szövetség által rendezett Évzáró Party-ra kerül sor, melyre meghívják az idei évi pályázókat is.