Hogyan szerezzünk több megrendelést honlapunkra? 1.rész

2019-10-11

Egy marketinges számára minden út a konverziókhoz vezet. Egy weboldal önmagában még nem biztosíték a sikerre, de még az sem, ha hirdetések futtatsz a Google-ben vagy a Facebookon. A weboldal hatékonyságának, a konverziók számának, a konverziós aránynak a növelésével azonban te is egy profit termelő gépezethez juthatsz.

0. Tervezz és ellenőrizz!

Tervezés nélkül nem tudod, hova akarsz eljutni, így azt sem tudod majd, mi kell ahhoz, hogy odajuss. Határozd meg és dokumentáld, milyen eszközöket, kellenek ahhoz, hogy a célodat elérd.

1. Mindig mindent tesztelj

Vedd számba kampányod minden elemét, és azok különböző verzióit. Ezeket az elemeket kell A/B, vagy akár A/B/C teszteknek alávetned, hogy rátalálj a leghatékonyabb alternatívákra.

2. Használj hőtérképeket

A hőtérképek egy rendkívül hasznos, és meglehetősen érdekes képet mutatnak arról, hogy hogyan is viselkednek webhelyed látogatói. Ezek általában az egérmutató mozgását jelzik ki, ami alapján kikövetkeztetheted, hogy mely elemekre kattintanak rá az oldalon, mely szövegeket olvassák el, és hogy az oldal mely részei maradnak a figyelmükön kívül.

3. Tedd rendbe űrlapjaidat

Minden valamirevaló konverziós stratégia rendelkezik egy jól összerakott leadgeneráló kampánnyal, aminek középpontját általában valamilyen űrlap képezi.

Ne felejts el néhány automatikus szűrőt is élesíteni, hogy minél kevesebb rosszul kvalifikált leadet szerezz. A minőség fontosabb, mint a mennyiség!

4. Tedd könnyedén elérhetővé magad

Az azonnali megoldások korában a kulcsszó nem más, mint a kényelem. Ha azt szeretnéd, hogy az emberek felvegyék a kapcsolatot márkáddal, akkor egyszerűvé kell tenned azt számukra. Mindenki máshogy szeret kommunikálni. 

A leadfogó űrlap csupán egyetlen módja annak, hogy a felhasználók megadhassák neked adataikat. Ha valaki máshogy szeretné felvenni márkáddal a kapcsolatot, akkor biztosíts könnyedén elérhető alternatívákat számára: jelenítsd meg minden oldalon alapvető elérhetőségeidet, és dedikált webhelyeden egy külön oldalt minden fontos kapcsolati információdnak!

Forrás: https://www.matebalazs.hu/hogyan-lesz-tobb-ajanlatkeresem.html
Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek