Hirdethető szavazások az Instagram Stories-on.

2019-09-17

A Facebook végre engedélyezi, hogy hirdetéssel futó Instagram Stories tartalmainkon is elhelyezzünk szavazásokat.

Az Instagram Stories platformon elérhető matricák eddig is különösen fontosak voltak, hiszen a platformon napjainkban leginkább már ezekkel lehet a legjobban növelni az engagementet és kétirányú kommunikációt kialakítani a felhasználók és a brand között. 

A matricák adta lehetőséget jól ki is lehetett használni, ám eddig bármennyire is jól sikerült a tartalom, azt meghirdetni csak úgy lehetett, hogy a matrica már nem volt rajta működőképes. Vagyis sok értelme nem volt többé a kontentnek.

Mostantól viszont már indíthatunk olyan Instagram Stories hirdetéseket is, melyeken a matrica működőképes.

“Ez óriási lehetőséget jelent minden márka számára, mely jelen van az Instagramon. A szavazásokkal ellátott tartalmak így még nagyobb közönséghez juttathatók el, a kellően interaktív és kreatív kontentek pedig így könnyen eredményezhetnek új követőket.” – mondja Kanicsár Ádám András, a Be Social munkatársa.

A hirdetések az Ads Manager felületén indíthatók el. Elindításukhoz válasszuk ki egyedüli felületként az Instagram Stories-t és pipáljuk ki az „Add an interactive poll” opciót.

Az Instagram beszámolója szerint a béta verziók tesztelői igencsak jól jártak. Tíz kampányból kilencnél tapasztalták a 3 másodperces megtekintésű idő növekedését.

-forrás: https://marketingmorzsak.hu/hirdethetok-a-szavazasok-az-instagram-stories-on/

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek