Új üzleti funkciók érkeznek a Messengerbe
A Facebook bejelentette, hogy komoly fejlesztések várhatóak a Messengerben a cégek számára, akik brandjükkel jelen vannak a közösségi platformon. Ezeknek a megjelenése csupán a jövőben várható, de már most érdemes felkészülni rájuk.
Itt a négy legfontosabb változás:
I. Az automatizált válaszok fejlesztése
Ezentúl könnyebb lesz az automatikus Messenger-válaszokat beállítani, és azok sokkal okosabban fognak válaszolni a vásárlók kérdéseire. Az új botfejlesztés részletesebben lesz képes vizsgálni a cég adatbázisait, és például képes lesz megmondani, hogy egy adott termék mikor kerül piacra, vagy melyik üzletekben kapható.
II. Időpont foglalása Messengeren keresztül
Ez a rendszer integrálni fogja a cégek naptárát és elérhetőségeit a Messengerrel, ami azt jelenti, hogy a felhasználók az alkalmazáson belül könnyedén tudnak időpontot foglalni a végeknél.
III. A válaszidő gyorsítása
Eddig a Facebook megengedte, hogy ha a cégek 24 órán belül nem tudnak válaszolni az üzenetekre, egy extra üzenet segítségével kapcsolatba tudjanak lépni a felhasználókkal: ennek azonban vége, mivel mostantól csakis a kérdés érkezése utáni 24 óra fog a rendelkezésükre állni, hogy a problémával foglalkozzanak. Ezen kívül a kérdések kategorizálási opcióiból is kevesebb lesz, 17 helyett mindössze négy.
IV. A ‘Felfedezés’ funkció kiikatatása
Ezt a funkciót a Facebook még 2017-ben vezette be azért, hogy elhozza a felhasználóknak az üzleti funkciók egész ökoszisztémáját releváns oldalak és botok ajánlásával. Azonban nem övezte akkora érdeklődés ezt a lehetőséget, mint remélték – éppen ezért ki is iktatják.