Digital Tomorrow

workshop
2013-11-15

Mint már megszokhattuk, idén is meghirdetésre került a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös online marketingkommunikációs versenye. Az ’Év Honlapja’ pályázat idén is sikeresen lezajlott, összesen 333 darab nevezés érkezett.

A verseny megkoronázásaként 2013. december 4.-én egy elegáns díjátadó gála keretein belül találnak gazdára az idei díjak a budapesti Thermal Hotel Helia-ban.

A díjátadó gálát megelőzően „Digital Tomorrow” néven megrendezésre kerül online szakmai workshopunk is, ahol sok érdekes információt szerezhetnek az érdeklődők a digitális világ témaköreiben.

A program:

14:00-14:20 Regisztráció

14:20-14:30 Megnyitó

14:30-15:00 Varga István (’Az Év Honlapja’ pályázat alapítója) - Digitális felhőszakadás

15:00-15:20 Éles László (www.seosiker.hu) - Weboldalak optimalizálási potenciálja

15:20-15:40 Ferling Dávid (Ferling Webline Kft.) - Hírek szünet nélkül

15:40-16:00 Kávészünet

16:00-16:20 Petrányi-Széll András (PS:Provocative Kft.) – SEO vagy PR?
16:20-16:40 Szabó-Dudás Péter (Ad4sale Kft.) - Applikációk szívvel- lélekkel.
16:40-17:00 Erős Balázs – HIPSZTER

 

A workshopra az http://www.azevhonlapja.hu/workshop címen, 2013. december 3.-ig lehet jelentkezni, mindössze 12 000 Ft + Áfa áron (a Magyar Marketing Szövetség tagjainak 10 000 Ft + Áfa).

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek