Az Év Honlapja 2013 – Meghosszabbított határidő!

2013-11-04

A hosszúhétvége miatt meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által közösen rendezett „Az Év Honlapja” pályázatot.
Újabb két hét tehát a nevezésre!

„Az online marketing olyan, mint a vadnyugat: végtelen lehetőségek és hatalmas nyitott tér jellemzi pár szabállyal, amit érdemes betartani!” – mondta egyik kedvenc íróm. Nos, ezzel egyetértve, sőt ezeket a lehetőségeket támogatva ‘Az Év Honlapja’ pályázat szervezői és a zsűritagok úgy döntöttek újabb két hetet kapnak azok, akiknek a hosszúhétvége miatt esetleg még nem sikerült nevezni a pályázaton. - nyilatkozta Varga István, Az Év Honlapja pályázat alapítója, aki azt is elmondta, hogy a zsűri már megtartotta első ülését, melyen mindenki egyetértett azzal, hogy idén a tavalyit is meghaladó, kimagaslóan jó minőségű honlapok kerültek nevezésre, így a bíráknak idén is nagy felelőssége lesz a legjobbak kiválasztásában.

 

A pályázatokat a meghosszabbított határidőnek köszönhetően 2013. november 13-ig várják a szervezők. A közönségszavazásnak természetesen egyelőre nincs vége, a pályázat indulásától egészen 2013. november 27-ig, - a pályázat Facebook oldalán - bárki szimpátiáját fejezheti ki egy-egy honlap iránt.

Az Ifjúsági kategóriát idén is a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának Kereskedelem és marketing szakos hallgatói értékelik majd, ezzel biztosítva teret a következő generáció online marketingeseinek.

A díjátadónak 2013. december 4-én újra a Hotel Helia csodálatos gálaterme ad otthont, ahol a legjobb pályázatok kerülnek majd díjazásra. Az Év Honlapja záró eseményét természetesen most is megelőzi egy szakmai délután, melynek keretében a szervezők a Digital Hack konferencia folyatatásaként, Mini Digi néven, naprakész és érdekes előadásokkal készülnek a nagyérdeműnek.

Bővebb információ: www.azevhonlapja.hu

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek